همانطور که می دانید در دنیای امروز برای آنکه بتوان از یک مصالح ساختمانی جهت ساخت یک سازه بهره برد باید آن مصالح دارای اسانداردهای لازم باشد که بتواند نیروهایی که سازه به آن وارد می کند را تحمل کند و به این ترتیب امنیت را برای کسانی که درون آن ساختمان سکونت یا تردد دارند تامین کند. به همین جهت آرمایش هایی برای تست مصالح ساختمانی ترتیب داده شده است که ما در مقالات گذشته به برخی از این آزمایش ها در تست ایران GFRC / ایران GRC پرداختیم.

تیم هنزا با بهره مندی از آزمایشگاهی قوی و با تجهیزات بروز که از نقطه قوت های هنزاست، به بررسی عملکرد و واکنش ایران GFRC / ایران GRC در برابر بارهای گوناگون می پردازد و به این ترتیب همانطور که در مقاله “مقاومت خستگی ایران GFRC / ایران GRC” بازگو شد به عکس العمل پنل های پیش ساخته ایران GFRC / ایران GRC در برابر نیروهای خستگی پرداختیم تا به این ترتیب بتوانیم کیفیت و مرغوبیت پنل های پیش ساخته بتن الیافی هنزا را تضمین کنیم.

میزان ضربه پذیری ایران GFRC / ایران GRC

در این نوشته می خواهیم به واکنش ایران GFRC / ایران GRC در برابر ضربه بپردازیم. همانطور که می دانید نیرویی که به صورت فشاری یا کششی در حالت عادی به جسم وارد شود با نیرویی به همان اندازه وقتی در حالت ضربه وارد شود بسیار متفاوت است. و این مساله نشان دهنده تردی یک جسم است. مثلا ممکن است یک قطعه ایران GFRC / ایران GRC نیروی بزرگی را در حالت کششی تحمل کند ولی وقتی همان نیرو به صورت ضربه وارد شود آن را با شکست مواجه کند.

برای آنکه ضربه پذیری ایران GFRC / ایران GRC را بررسی کنیم آزمون هایی تحت عنوان آزمون ضربه در نظر گرفته شده است که میزان جذب انرژی ضربه را می توان با انجام این آزمایشات به دست آورد. که با توجه به آزمایشات انجام شده وجود الیاف شیشه به میزان قابل توجهی ضربه پذیری را در ایران GFRC / ایران GRC افزایش داده و تردی آن را کاهش داده است.

اگر برای سازه های مد نظر خود در جستجوی پنل هایی با کیفیت هستید با مشاوران هنزا تماس بگیرید تا در این زمینه بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید نمونه کارهای اجرایی تیم هنزا را در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *