در نوشته “هماهنگی مبلمان بتنی با محیط اطراف” به موضوع تناسب محیطی پرداختیم. و موضوع صحبت ما این بود که مبلمان بتنی هر چقدر هم به تنهایی زیبا باشد، اما وقتی می تواند این زیبایی را به کما برساند که دارای همسازی و هماهنکی با محیط پیرامون خود باشد. اصلا زیبایی یک مقوله منفرد نیست. و یک سازه به تنهایی نمی تواند نقشی خاص را در جذابیت هنری ایفا کند. بلکه این جلوه گری و جذابیت بصری وقتی حاصل می شود که همه عناصر موجود در یک محیط با یکدیگر همراهی داشته باشند.

یعنی همگی معطوف به جلوه ای خاص باشند و همانطور که بیان شد مبلمان بتنی به خوبیم ی تواند به این هدف دست پیدا کند. یعنی با توجه به اینکه جنی آن حالتی خنثی دارد و همچنین می توان آن را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرد. و علاوه بر آن قدرت پذیرش طراحی های مختلف در مبلمان بتنی وجود دارد، به همین جهت استعداد همراهی کردن عناصر مختلف محیطی و همساز شدن با آن ها را دارد. پس این مسئله یکی از فاکتورهای اساسی ای است که توانسته جایگاه مبلمان بتنی را چند پله بالاتر ببرد.

مقاومت مبلمان بتنی در برابر تخریب

به علاوه مبلمان بتنی جنسی محکم و قدرت مند است. و شما نمی توانید یک مبلمان بتنی را مانند مبلمان های چوبی و غیره مورد خدشه و آسیب قرار دهید. این هم یکی دیگر از مزایای این محصول است. یکی از واقعیت های موجود در جواع بشری پدیده وندالیسم است. وندالیسم یک نوع ناهنجاری اجتماعی است و به معنای این است که برخی افراد در جامعه هستند که به وسایل جمعی و آثار هنری آسیب می زنند.

این پدیده که ریشه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی روانشناسی دارد به هر حال پدیده ای است واقعی و مبلمان بتنی می تواند در مقابل این حرکات پایدار باشد. برای آگاهی بیشتر نسبت به این خصوصیت می توانید با کارشناسان هنزا تماس بگیرید. به علاوه به صفحه محصولات هنزا مراجعه نموده و نمونه های مبلمان بتنی هنزا را مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *