یکی از موضوعاتی که کارشناسان هنزا به آن می پردازند، کفسازی بتنی است. و دلیل این پردازش نیز اهمیت بالایی است که برای این مقوله قائل هستند. به این دلیل که کفسازی بتنی می تواند یکی از بهترین کفپوش ها را برای انواع کارآیی های مختلف فراهم کند و این برتری هم از جهت زیبایی است، هم از جهت کقاومت و قوی بودن است، هم از جهت طول عمر و دوام آن است و همک از جهت اقتصادی و هزینه های مصرفی.

در همه موارد بالا می توان گفت که کفسازی بتنی چند گام نسبت به دیگر کفپوش هایی که برای پوشش کف محوطه های گوناگون به کار می روند، جلوتر است. البته به شرطی که تنها به بالا بودن کیفیت این کفپوش اکتفا نشود. به این دلیل که بنابر مطالب بیان شده در نوشته “اجرای کفسازی بتنی توسط متخصصان هنزا” وقتی شما می توانید از کارآیی و بازدهی بالای این موع کفپوش انجام شده مطمئن باشید، که علاوه بر بهره مندی از مواد اولیه با کیفیت، اجرای ان نیز به صورت حرفه ای و کارآزموده انجام شده باشد.

مقاومت سایشی کفسازی بتن

برای تمایز کفسازی بتنی با دیگر محصولات پوشاننده کف که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از مواردی که بیان شد بالا بودن مقاومت مکانیکی است که همین موضوع می تواند چند زیر شاخه داشته باشد و از زوایای مختلفی مورد پژوهش واقع شود. در نوشته “تراکم بالا و زیبایی سطحی کفسازی بتنی” یکی از جنبه های مهم آن را بررسی نمودیم. در اینجا می خواهیم به مقاومت سایشی کفسازی بتنی بپردازیم.

مقاومت سایشی هنگام تماس مکانیکی دو جسم جامد شکل می گیرد که باعث جدا شدن مقدار ماده از سطح آن ها شده که در طول زمان استقامت آن ها را کاهش می دهد اما در مورد کفسازی بتنی نوع اجرا سبب افزایش میزان مقاومت سایشی گردیده است.

اطلاع دقیق تر درباره مقدار مقاومت سایشی این محصول را می توانید از متخصصان ما در هنزا جویا شوید. و همچنین صفحه کفسازی بتنی هنزا برای مشاهده مثال های این محصول فراهم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *