برای آنکه ما بتوانیم محاسبه کنیم که آیا استفاده از یک محصول یا مصالح ساختمانی مانند جی اف آر سی / جی آر سی به صرفه اقتصادی است یا خیر. تنها قیمت اولیه آن را نباید در نظر گرفت بلکه مواردی همچون موارد زیر نیز اهمیت پیدا می کنند:

  1. هزینه اجرا و نصب
  2. هزینه مراقبت، نگهداری و نظافت
  3. طول عمر و ماندگاری و نیاز به مرمت و بازسازی

با توجه به موارد بالاست که در مجموع می توان گفت آیا آن متریال برای استفاده در ساختمان به صرفه می باشد یا نه. در نوشته “چرا جی اف آر سی / جی آر سی از لحاظ اقتصادی به صرفه است؟” دیدیم که در باره جی اف آر سی / جی آر سی همه فاکتورها نشان دهنده مزیت های اقتصادی بهره مندی از آن است.

مقاومت در برابر ضربه جی اف آر سی / جی آر سی

در حالیکه پنل های جی اف آر سی / جی آر سی همانند پنل های پیش ساخته بتنی هستند وای آن ها از لحاظ محتوای درونی و ویژگی هایشان با هم فرق دارند. جی اف آر سی / جی آر سی می تواند با ضخامتی کمتر نسبت به بتن به همان اثربخشی دست یابد که بتن دارد. و بنابراین جی اف آر سی / جی آر سی حدود 80 درصد سبک تر از پنل های بتنی پیش ساخته است.

بنابراین اگر شما به جای بتن از جی اف آر سی / جی آر سی استفاده کنید به معنی آن است که بار کمتری را به ساختمان تحمیل نموده اید. بنابراین پنل های جی اف آر سی / جی آر سی به عنوان پنل هایی اقتصادیو نمقرون به صرفه شناخته می شوند که در حالیکه وزن سبکی دارند دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه هستند.

این ویژگی آخر به ویژه برای ساختمان های دارای مقاومت بالا نسبت به زلزله مناسب می باشد که توجه به آن بسیار حیاتی است و بد نیست که در این رابطه حتما از نظر متخصصان ما در هنزا مطلع گردید و نمونه هایی از محصولات ارائه شده ما را نیز در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا دنبال نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *