کارشناسان ما در تلاشند تا بتوانند آشناسازی با مصالح ساختمانی را به صورتی فرهنگی جدید در کشور عزیزمان گسترش دهند، چرا که به اذعان متخصصان ما در هنزا اینکه در ساخت ساختمان از چه مصالحی بهره برده شود، در ایمنی، امنیت، سلامت و همچنین محافظت از جان و مال شهروندان در مواقع بحران و خطر تاثیر بسزایی دارد. به همین جهت طی سلسله مقالاتی که در سایت هنزا ارائه شده است، می توانید با انواع و اقسام مصالح ساختمانی گوناگون از منظر کارشناسان هنزا آشنا شوید.

همانطور که در خواهید یافت، کارشناسان ما در هنزا شما را با مصالح ساختمانی که سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند و همچنین مواد ساختمانی که از مواد بازیافتی به دست می آید آشنا می کنند. به علاوه با گونه های جدید برخی مصالح ساختمانی که از گذشته نیز به کار می رفته اند می تواند در مقالات هنزا آشنا شوید. مثلا می توانید با جی اف آر سی که یکی از محصولات نوین برند هنزا می باشد و از زیرمجموعه های بتن الیافی است آشنا شوید.

معرفی محصولات ساختمانی توسط تیم هنزا

در نوشته “توجه به مسائل زیست محیطی در انتخاب مصالح ساختمانی” مشاهده کردیم که همانطور که کارشناسان هنزا همواره گوشزد می کنند، امروزه در صنعت تولید مصالح ساختمانی یکی از دغدغه هایی که مورد توجه سازندگان و مصرف کنندگان است، حمایت و حفاظت از محیط زیست است. چرا که به گفته متخصصان هنزا اگر ما با بی توجهی نسبت به زیست محیط خود مواجه شویم باعث می گردد که به تدریج مورد آسیب های فراوان قرار گرفته و زندگی انسان و سایر موجودات در کره زمین مورد تهدید و خطر قرار گیرد.

در نوشته های قبلی از کارشناسان هنزا سعی کردیم شما را با انواع سنگ های ساختمانی آشنا سازیم. به عنوان نمونه در نوشته “دسته بندی سنگ ها از لحاظ میزان تخلخل” کارشناسان ما به معرفی یکی از ویژگی های سنگ ها که خصوصیت تخلخل است پرداختند و در واقع به قول کتخصصان هنزا هر چه که میزان تخلخل در سنگ ها کمتر باشد، باعث می شود که به راحتی جلا پذیرد که از ویژگی های زیبایی شناسانه سنگ ها می باشد.

به علاوه تخلخل کمتر باعث می شود که چنانچه کارشناسان هنزا می گویند، میزان نفوذپذیری سنگ کاهش یابد و در واقع رطوبتی که می تواند به سنگ وارد شود، کمتر گردد. که به گفته محققان ما در هنزا این امر سبب می شود که سنگ دارای تخلخل کمتر هم دارای مقاومت فشاری بیشتری باشد و هم به دلیل احتمال کمتر نفوذ آب در آن، دیرتر دچار فساد، شکستگی و یا خرابی می شود.

البته همانطور که با دنبال کردن مقالات هنزا در می یابید، تخلخل تنها گرینه ای نیست که سنگ ها را بر اساس آن طبقه بندی و دسته بندی می کنند. بلکه این مصالح ساختمانی به ترتیبی که در نوشته “چگالی، یکی از عوامل نشان دهنده کیفیت سنگ ها” از نوشته های کارشناسان ما به دست می آید می تواند فاکتورهای دیگری برای نشان دادن میزان کیفیت از خود بروز دهد.

برای آنکه با مصالح ساختمانی مختلفی که توسط تیم هنزا معرفی می شوند آشنا شوید می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید و هر گونه نیاز به مشورتی در راستای انتخاب مصالح ساختمانی را با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *