شرح و بیان در رابطه با درپوش بتنی زیاد می توان ارائه کرد، اما در این مقالات ما بیشتر به دنبال ارائه مطالبی هستیم که فایده عملی بیشتری بتواند برای خوانندگان داشته باشد. و اگر آن ها به دنبال استفاده یا خرید محصولی ساختمانی و یا حتی در مقالم تولید آن هستند بتوانند از تجربیات کارشناسان و متخصصان ما در این زمینه ها بیشتر بهره مند شوند.

به همین منظور نوشته “درپوش بتنی و خصوصیات متنوع آن” را خدمت شما ارائه نموده ایم که می توانید از توضیحات متخصصان ما در آن مقاله راجه به درپوش بتنی بهره مند شوید. این محصول در بسیاری موارد جایگزین درپوش های فولادی شده است. یا حتی در برخی موارد می بینیم که درپوش بتنی در ترکیب با فولاد به کار گرفته می شود. این کار باعث می شود که از لحاظ قیمتی، آن ها ارزان تر شوند، در حالی که قدرت و وزن بیشتری به آن ها می بخشد.

مزایای وزن بالای درپوش بتنی

وزن این نوع از درپوش بتنی ترکیبی گاهی به یکصد و سیزده کیلوگرم نیز می رسد. این وزن بالا به خصوص در مواقعی که درپوش بتنی برای جایی که محل رفت و آمد است به کار می رود مناسب است. چرا که به سادگی قابل حرکت یا برداشتن نیست. همچنین وزن زیاد باعث می شود که افرادی که اجازه ورود یا یازدید از محفظه ها و دریچه های مورد نظر را ندارن نتوانند به راحتی آن ها را برداشته و وارد شوند.

علاوه بر آن این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که در برخی موارد ممکن است درپوش بتنی مورد سرق قرار گیرد، به خصوص به دلیل آن که در معرض دسترس همگان قرار دارد و جنس آن ممکن است برای فروش مناسب باشد، به همین جهت وزن زیاد درپوش بتنی می تواند مانعی برای سهولت این امر باشد.

چگونگی افزای وزن این محصول و دیگر مزایای آن را می توانید در پرسش از متخصصان و کارشناسان هنزا جویا شوید. همچنین بهتر است با مراجعه به صفحه درپوش بتنی هنزا نسبت به نمونه های مختلف ان آگاه شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *