این سخن که مبلمان بتنی، گامی نو در جهت استفاده های دکوری تر و کارکردهای جدیدتر از بتن است سخن صحیحی است و نشان می دهد که مصالح ساختمانی گوناگون را تنها نباید به کارکرد مرسوم آن ها محدود کرد. بلکه همانطور که توانسته ایم از محصولی مانند بتن که در گذشته عمدتا برای محکم سازی بنیان و ستون ها و لایه های درونی ساختمان به کار می رفته است به عنوان یک مصالح برای تولید مبلمان بتنی مورد استفاده قرار دهیم مساله جدیدی است.

که چنانچه پیش از این نیز بیان شد مبلمان بتنی هم اثرات زیبایی شناسی دارد و می تواند در زیباتر و چشمگیرتر کردن یک منظره و یک محوطه تاثیر بسزایی داشته باشد و هم اینکه مبلمان بتنی محصولی است که مورد استفاده قرار می گیرد و از آن برای نشستن بر روی آن استفاده می شود.

به همین شکل کسانی که در عرصه ساخت و ساز و تولید مصالح ساختمانی فعالیت می کنند می توانند مبلمان بتنی را به عنوان یک الگو مد نظر قرار دهند و به این ترتیب راه را برای استفاده هر چه بیشتر از سایر محصولات و مصالح ساختمانی برای کارکردها و استفاده های جدیدتر، نوآورانه تر و خلاقانه تر فراهم کنند.

مبلمان بتنی هنزا، نسل جدید مبلمان در ایران

که به این ترتیب ممکن است هم از برخی هزینه ها در تولید برخی محصولات کاسته شود و از لحاظ اقتصادی دارای صرفه باشد و هم اینکه از جهت زیبایی شناختی و جنبه های دکوری و تزئینی کمک زیادی به بهبود جلوه های بصری محیط انجام شود همانطور که با مبلمان بتنی این کارکرد تحقق پذیرفته است و هر کس که محصولات دکوراتیو مبلمان بتنی را مشاهده می کند نمی تواند از جنبه های زیبایی و جلوه گری آن غفلت کند.

بلکه مورد تایید همه استفاده کنندگان از مبلمان بتنی قرار دارد.و بخصوص مبلمان بتنی تولید شده توسط تیم هنزا در شرکت گام آبی فردا به دلیل برخورداری هنزا از مهندسان و طراخان حرفه ای و مجرب دارای هلاقیت و زیبایی فوق العاده ای در طراحی و ساخت می باشند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

البته نباید این طور تصور شود که مبلمان بتنی صرفا یک محصول تولید شده است که برای زیبایی و جلوه زیبا مورد توجه قرار گرفته و فقط جنبه هنری آن مورد نظر است و وقتی مبلمان بتنی خریداری می کنیم فقط باید به عنوان یک محصول دکوری از آن استفاده کنیم بلکه همانطوری که در مقاله “بررسی خصوصیات کاربردی و زیبایی شناختی مبلمان بتنی” به طور مشروح و مفصل توضیح داده شد این محصول از لحاظ کاربردی نیز بسیار موثر و قابل توجه است.

مبلمان بتنی هم زیبا و هم کاربردی

به این معنا که دارای دوام است و می توان از آن در محیط های مختلف باز و محیط های بسته استفاده کرد بدون آن که نگران اثر گذاری عوامل محیطی و جوی و آب و هوایی بر روی آن باشیم. که این امتیازات به مواد اولیه مبلمان بتنی بر می گردد.

یکی دیگر از ظرفیت های مبلمان بتنی که در نوشته “مبلمان بتنی قابلیت تحمل وزن های بالا را دارد” به آن توجه کردیم و در موردش با شما صحبت کردیم این است که هنگامی که شما از این محصول استفاده می کنید دیگر نباید نگران این باشید که ممکن است وزن های بالا، فشار و ضربه به آن آسیب برساند. چرا که بتن به کار رفته در مبلمان بتنی دارای قوت و قدرت بسیار بالایی می باشد.

یکی دیگر از نکاتی که آن را نیز باید جزو مزایای مبلمان بتنی بر شمرد ولی در واقع ریشه در خصوصیات خود بتن دارد این است که می توان به راحتی این محصول را زیباتر کرد. که این امر به وسیله اضافه کردن برخی اشیا به آن ها می تواند انجام شود. به عنوان مثال گاهی می بینیم که در تولید مبلمان بتنی، بتن را با برخی سنگدانه های زیبا و یا شیشه های رنگی و یا حتی برخی موارد به کار گرفتن یک آینه دکوری در آن بسیار زیباتر و پر جلوه تر کرده اند.

علاوه بر آنچه بیان شد یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید مبلمان بتنی خود را زیباتر کنید و یا آن را با محیطی که در آن قرار گرفته و یا اشیا و عناصری که در کنار آن است هماهنگ تر و متناسب تر کنید این است که آن را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید.

همانطور که پیش تر مشاهده کردیم بتن خاصیت پذیرش رنگ را دارد. به همین جهت شما نیز می توانید پیش از آن که اقدام به رنگ آمیزی مبلمان بتنی خود بگیرید، سطح آن را کاملا تمیز کنید تا رنگ بدون هیچ واسطه ای بر روی بتن نشسته و در آن نفوذ کند و ماندگار شود. همچنین می توانید مواد کامپوزیتی را نیز به محصول خود اضافه کنید که همه این کارها باعث می شود وسیله و محصولی که از آن استفاده می کنید تبدیل به یک اثر هنری و چشم نواز گردد.

برای آنکه برخی از انواع زیبای مبلمان بتنی را مشاهده نمایید می توان به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمود. همچنین کارشناسان و متخصصان ما در هنزا آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *