برای معرفی مبلمان بتنی قبل تر باید ببینیم که این محصول را از چه منظری باید مورد بررسی و شناسایی قرار داد. دیدیم که مبلمان هم از جهت زیبایی قابل بررسی است و هم از لحاظ کاربرد و عملکردی که دارد. در مقاله “بررسی خصوصیات کاربردی و زیبایی شناختی مبلمان بتنی” به این مساله پرداخته شد و دیدیم که هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ زیبایی می توان انواع مبلمان را مورد کاوش قرار داد.

در ادامه به چند مورد از جنبه های کاربردی مبلمان بتنی خواهیم پرداخت:

1- بتن ها مدت زمان بسیار طولانی دوام می آورند. در واقع می توان گفت حدود هزار سال دوام می آورد. که سازه های بتنی رومی که از حدود هزار سال پیش به جای مانده گواهی بر این مطلب است. همچنین مبلمان بتنی می تواند صدها پوند وزن را تحمل کند و در مقابل خراش و خش مقاومت می کند.

مبلمان بتنی قابلیت تحمل وزن های بالا را دارد

علاوه بر آن مبلمان بتنی در برابر حرارت و سرما نیز مقاومت می کند. همچنین این مبلمان بر خلاف سایر عناصر سازنده مبلمان تاب بر نمی دارد. البته مبلمان بتنی ممکن است خطوط ترک ها را افزایش دهد که سازه ای نیستند و اغلب باعث افزایش زیبایی قطعات مبلمان می شوند.

در حالیکه گوشه ها و لبه های مبلمان بتنی می توانند پخ شوند ولی می توانند وزن سنگینی که بر روی آن قرار می گیرد را تحمل کنند. همین امر یعنی توانایی تحمل وزن بالا از جمله ویژگی های مهمی است که باید حتما در انتخاب مبلمان به آن توجه شود.

چرا که اگر وزن قابل تحمل مبلمان کم باشد، باعث می گردد که قابلیت اطمینان آن پایین باشد. به همین جهت لازم است برای موقعیت هایی که ممکن است از وزن بالایی بر روی آن استفاده شود مبلمان بتنی گزینه برتری برای انتخاب و استفاده است.

برای انتخاب بهترین مبلمان بتنی مورد نظر خود به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید و همچنین با کارشناسان و متخصصان ما در تماس باشید که در این زمینه به شما مشاوره و راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *