در مورد مبلمان بتنی سعی کردیم زوایای مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم. که ملاحظه و مطالعه هر کدام از این زوایا می تواند ما را با فایده و بخشی از مزیت های این سازه مدرن و نوین آشنا سازد. به طوری که ما بتوانیم آشنایی و اطلاع جامعی نسبت به بتن الیافی داشته باشیم. یکی از این موارد بحث بازسازی مبلمان بتنی بود. چرا که همانطور که دیدیم این محصول نیز مانند سایر محصولات و وسایل ممکن است دچار آسیب دیدگی، خدشه و یا پریدگی رنگ شود.

قبلا توضیح دادیم که هر کدام از این صدمات را چگونه می توان در بازسازی مبلمان بتنی به طور کامل رفع کرد. در ضمن گفته شد که اگر رنگ بخشی از مبلمان بتنی آسیب ببیند چگونه می توان آن را جبران کرد و اگر تمام محصول مبتلا به رنگ رفتگی شود، می توان از رنگ آمیزی سراسری آن بهره برد که در نوشته “رنگ آمیزی مجدد مبلمان بتنی” ذکر آن رفت.

مبلمان بتنی قابل استفاده در محیط درونی و بیرونی

یکی دیگر از خصوصیات مبلمان بتنی این است که می توان به راحتی آن را از یک محیط بسته و داخلی ساختمان به فضای باز و محیط بیرونی منتقل کرد و جابجا نمود بدون آنکه نیاز به سیلر متفاوتی داشته باشید که جلوه بتن را تغییر دهد. چنانچه در مورد مبلمان های چوبی این کار انجام می شود و اگر آن ها برای محیط های داخلی ساخته شوند و بخواهیم از آن ها برای محیط بیرون استفاده کنیم، لازم است از سیلر برای آن بهره ببریم.

که این سیلر در مبلمان چوبی باعث می شود، چوب، جلوه و زیبایی بصری خود را از دست بدهد. اما در مورد مبلمان بتنی این گونه نیست. و به دلیل مقاومت بالایی که بتن در برابر عوامل جوی مختلف از خود بروز می دهد، نگرانی از بابت مصرف داخلی یا خارجی آن نخواهیم داشت.

صفحه محصولات هنزا می تواند طراحی های بسیار زیبایی این محصول را در پیش چشم شما قرار دهد و همچنین شما نیز می توانید برای آنکه همگام با مدرنیته باشید سفارش مبلمان بتنی خود را به کارشناسان ما در هنزا عرضه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *