امروزه افرادی که عمارت های بزرگ بنا می کنند و یا شهرداری ها که برای پوشش کف پیاده رو ها و یا راه هایی که درون پارک ها و غیره هستند نیازمند استفاده از کفپوشی با کیفیت عالی و عملکرد بسیار خوب هستند از بتن پلاک استفاده می کنند. اما یکی از مزیت هایی که از طرف شرکت گام آبی فردا به خریداران این محصول ارائه می شود این است که براساس قراردادی که در نوشته “قرارداد ساخت و تعمیر بتن پلاک” بیان شد، می تواند بررسی چند وقته و بازسازی و تغییر طرح آن را نیز برای خریداران انجام دهد.

به این ترتیب شما برای یک سال از جهت سازه کفپوش خود خیالتان راحت است. هر چند این قرارداد قابل تمدید است. اما سوالی که ممکن است طراحان و معماران را به خود مشغول دارد، میزان بتن پلاکی است که برای پوشش یک محوطه نیاز است. برا آنکه در اجرای یک پروژه بتن پلاک به موفقیت دست پیدا کنیم نیاز به مجموعه کاملب تز پنل ها خواهیم داشت.

میزان نیاز به بتن پلاک برای هر پروژه

که در این مجموعه کامل پنل های بتن پلاک که هر کدام برای بخش هایی از طرح و با بافتی مشخص در نظر گرفته شده اند را باید حاضر و آماده داشته باشیم تا در هنگام اجرا به کمبود بر نخوریم. توصیه همیشگی کارشناسان هنزا این است که همیشه تعداد کافی از قطعات بتن پلاک را برای پوشاندن یک گذرگاه یا پیاده رو را در نظر داشته باشید که بتواند تمام دسعت و پهنای آن را پوشش دهد.

همچنین باید برای شروع به کار اجرای بتن پلاک ابزارآلات و تجهیزات کامل را نیز در اختیار داشته باشید. اگر بخواهیم میزان زیادی از این محصول استفاده کنیم معمولا برای این منظور از یک سطح لایه محافظ در زیر سطحی که بخواهیم آن را کفپوش کنیم استفاده می شود. برای اینکه کار کارشناسی برای درآوردن طرح و الگوی بتن پلاک نیاز است، به همین جهت می توانید به این منظور از مشورت کارشناسان هنزا بهره مند شوید تا شما نیز بتوانید سطحی به زیبایی پروژه های نمایش داده شده در صفحه بتن پلاک هنزا بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *