در نوشته “عوامل موثر بر هزینه مبلمان بتنی” به این مسئله اشاره کردیم که در دنیای امروز که محصولات متنوع و لوکس به صورت گوناگون عرضه می شوند و بازار رقابت در تولید این محصولات داغ است و از طرفی همه افراد تمایل دارند که در حد وسع و امکانات خویش از این محصولات جدید و زیبا و پر بازده استفاده کنند، بحث هزینه ها مبحث مهمی می تواند باشد. که در نوشته ذکر شده ما این موضوع را در رابطه با مبلمان بتنی مورد نظر قرار داده و درباره آن گفتگو کردیم.

و چنانچه بیان شده در ساخت مبلمان بتنی عوامل مختلفی دخیل هستند که می توانند بر روی قیمت تمام شده نهایی برای مشتری اثرگذار باشند. از مواد اولیه به کار رفته گرفته تا طراحی ها متنوعی که این محصول می تواند داشته باشد. و همچنین سایز و ابعاد مبلمان بتنی دلخواه می تواند همگی از عواملی باشند که بر روی قیمت و هزینه ساخت تاثیر بگذارند.

مبلمان بتنی سفارشی خود را داشته باشید

مثلا اگر در ساخت مبلمان بتنی از بتن معمولی استفاده شود قاعدتا هزینه کمتری در بر خواهد داشت ولی باید مقایسه کنید که اگر این محصول را با بتن الیافی تولید کنیم می تواند پایداری و ماندگاری بسیار بیشتری داشته باشد که دلیل آن نقشیب است که الیاف در استحکام بخشی به سازه ایفا می کنند و در مقالات بتن الیافی به صورت مبسوط به آن اشاره کرده ایم.

در ضمن اگر مبلمان بتنی را با استفاده از بتن الیافی تولید کنیم باعث می شود که به جهت ظرفیت کرنش بالاتر و انعطاف پذیری بیشتری که این محصول دارد، بتوان طرح های متنوع تر و بدیع تری را برای مبلمان بتنی طراحی کرده و اجرا نمود که بتن معمولی چنین قابلیتی را ندارد و یا کمتر دارد. علاوه بر آن نگهداری مبلمان بتنی ساخته شده از بتن الیافی ساده تر و مطمئن تر از آن مبلمان بتنی است که برای ساخت آن از بتن معمولی بهره برده ایم.

بنابراین مواد اولیه نقش مهمی در بالا بردن مرغوبیت و کیفیت مبلمان بتنی دارند و از طرفی به همان نسبت ممکن است که هزینه پرداختی برای آن بیشتر باشد. اما با این وجود شرکت گام آبی فرا که تولید کننده سازه ها و مصالح ساختمانی هنزا می باشد، علیرغم آنکه مبلمان بتنی هنزا را با استفاده از مرغوب ترین نوع بتن الیافی تولید می کند، اما مدیریت این امر به گونه ای است که هزینه تمام شده محصول برای مشتریان چندان بالا نیست و به همین دلیل مبلمان بتنی هنزا در کشور ما جزو برترین گزینه های مشتریان این محصول می باشد.

به علاوه فاکتور دیگری که می تواند هزینه مبلمان بتنی را تحت تاثیر قرار دهد، سفارشی بودن این محصول است. یعنی شما می توانید بر اساس سلیقه و متناسب با محیط زندگی یا کار خود طراحی و رنگ خاصی از مبلمان بتنی را سفارش دهید که محصولی خاص و منحصر به فرد داشته باشید که مشابه نمونه های دیگر این محصول نباشد و همین امر باعث می شود که هر چقدر سفارش مبلمان بتنی شما خاص تر و پیچیده تر باشد، طبعا هزینه مورد نظر برای آن بیشتر است.

برای آنکه بتوانید نگاه خوبی نسبت به مبلمان بتنی درخواستی و سفارشی خود داشته باشید با کارشناسان هنزا مشورت نموده و نمونه های این محصول زیبا را در صفحه محصولات هنزا مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *