به ترتیبی که در نوشته “مبلمان بتنی، گامی جدید در کاربری بتن” گفته شد، خصوصیات برجسته بتن به حدی است که کارکرد آن تنها به عنوان یک عضو استحکامی در پوسته داخلی ساختمان محدود نماند، بلکه توانست به پوسته خارجی و نمای ساختمان نیز قدم بگذارد. البته در این حد نیز محدود نماند و پایداری و مقاومت بتن و همچنین خواص زیبایی شناختی آن تا حدی بود که به تولید مبلمان بتنی منجر شد.

مبلمان بتنی البته سابقه دیرینی ندارد. به خصوص می توان گفت که در کشور ما این محصول جزو محصولات بدیع و نوین است که کارشناسان ما در تیم هنزا نیز به عنوان یکی از اولین گروه ها در این زمینه اقدام کرده اند و انواع مبلمان بتنی را تولید نموده اند. برای ساخت مبلمان دو پارامتر بسیار مهم و اساسی است.

مبلمان بتنی سازگار با محیط زیست

این دو پارامتر عبارتند از زیبایی و راحتی که در نوشته “مبلمان بتنی، محصولی با دوام رنگ” دیدیم که شما می توانید بتن به کار رفته در مبلمان بتنی را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید و از پایداری و ثبات رنگ آن اطمینان داشته باشید.

علاوه بر آن در مقاله “راحتی، فاکتوری اساسی در طراحی مبلمان بتنی” نیز دیدیم که راحتی و آسایشی که این نوع مبلمان برای افرادی که از آن استفاده کرده و روی آن می نشینند ایجاد می کند باعث شده که به تدریج افراد و گروه های بیشتری به استفاده از مبلمان بتنی تمایل پیدا کنند.

نکته دیگر این است که بسیاری از متریالی که برای ساخت انواع دیگر مبلمان به کار می روند، سازگار با محیط زیست نیستند و به راحتی در طبیعت تجزیه نمی شوند و به این دلیل از لحاظ زیست محیطی می توانند آسیب زا باشند. اما مبلمان بتنی اینگونه نیست چرا که بتن یک محصول سازگار با محیط زیست می باشد.

در صفحه محصولات هنزا می توانید این محصول را دنبال کنید و برای ثبت سفارش و محصول خود با مشاوران هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *