شاید تا کنون نام مبلمان بتنی را نشنیده باشید و یا این اسم کمتر به گوشتان رسیده باشد. دلیلش همانطور که در نوشته “مبلمان بتنی، گامی جدید در کاربری بتن” نیز بیان شد این است که این پدیده یک ابداع و نوآوری است که تازه پا به عرصه طراحی دکوراسیون گذاشته است.

در واقع تا پیش از این برای مبلمان و وسایلی مانند میز، نیمکت، صندلی، کانتر و … از متریال چوب، پلاستیک، سنگ، شیشه و امثال آن بهره می بردند. اما با روشن شدن کاربردهای گسترده ای که بتن دارد، روز به روز بر مارایی ها و بهره بری های بتن افزوده شده است تا اینکه امروز می بینیم مبلمان بتنی نیز وارد این عرصه شده است.

مبلمان بتنی، محصولی با دوام رنگ

مبلمان بتنی در کشورهای خارجی و پیشرفته چند سالی است که وارد میدان طراحی دکوراسیون و معماری شهری شده است، اما در داخل کشور خودمان می توان گفت که این صنعت، صنعتی تازه متولد شده است که شرکت گام آبی فردا در واقع اولین گام بلند را در این زمینه برداشته است و شما امروزه می توانید برای انواع استفاده های مد نظر خود مبلمان بتنی هنزا را در اختیار داشته باشید.

دلیل این امر همانطور که گفته شد ظاهر زیبا، قوی، مدرن و مینیمالی است که با مبلمان بتنی می توانیم به آن دست پیدا کنیم. همچنین استحکام و سختی بتن نیز از دیگر عواملی است که موجب گرایش ما به سمت تولید مبلمان بتنی شده است. البته نباید فراموش کنید که ساخت این محصولات توسط بتن الیافی می تواند ما را از مزایای ویژه آن نیز بهره مند سازد و در واقع خصوصیات و امتیازات مبلمان بتنی را از لحاظ طرح پذیری، استحکام و طول عمر چندین برابر سازد.

بتنی که برای تولید مبلمان بتنی استفاده می شود بتن دکوراتیو است که در آن از فوق روان کننده ها برای مسطح و صیقلی بودن سطح آن استفاده می شود. شما می توانید مبلمان بتنی را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید، با توجه به اینکه سطح بتن مورد نظر دارای خصوصیت حفظ و ثبات رنگ می باشد.

البته در مورد رنگ مورد نظر مبلمان بتنی می توان از شیوه دیگری نیز بهره برد. و آن اینکه به جای آنکه پس از اتمام ساخت مبلمان بتنی مورد نظر آن را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنیم. از همان ابتدا به تولید کننده درخواست خود را اطلاع دهیم و رنگ مورد نظر خود را سفارش دهیم که در این صورت در مراحل اختلاط بتن، رنگدانه های دلخواهی که از پیش سفارش داده شده است به آن افزوده می شود و بتن به دست آمده دارای رنگ مطلوب مشتری می باشد.

و در نتیجه مبلمان بتنی که با آن ساخته می شود به همان رنگ دلخواه در می آید و با استفاده از این شیوه رنگ بتن دائمی بوده و هیچ گاه نگران رنگ رفتگی مبلمان خود نخواهیم بود. به خصوص برای آن دسته از مبلمان بتنی که در محیط های باز و در معرض نور خورشید و باران و باد قرار دارند این موضوع اهمیتی ویژه پیدا می کند.

اگر شما هم به دنبال آن هستید که نمونه هایی از مبلمان بتنی را مشاهده کنید که می توانید برای محیط زندگی یا کار خود از آن استفاده کنید، می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید و در صورتی که هر یک از محصولات مورد پسند شما واقع شد برای سفارش آن می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *