آیا بتن صرفا به عنوان یک مصالح ساختمانی مقاوم کننده ساختمان استفاده می شود؟ جواب این سوال منفی است. چون نه تنها بتن در محکم سازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد بلکه کارآیی های بسیار دیگری نیز دارد. از جمله این کارآیی ها استفاده از آن مصالح در ساخت مبلمان بتنی است. که در گذشته راجعه به آن مطالبی خدمتتان عرض شد.

اما آیا مبلمان بتنی تنها به معنای کارکرد این محصول به عنوان نیمکت یا صندلی است؟ جواب این سوال نیز منفی است. به دلیل آنکه مبلمان بتنی دایره وسیعی از سازه های لوکس که در فضا و دکوراسیون داخلی قابلیت کاربرد دارند را شامل می شود. از جمله مثلا می توان به بعضی از سازه های تزئینی و یا کاربردی دیگری اشاره نمود که می توانند تحت نام مبلمان بتنی ساخته و تولید شوند.

مبلمان بتنی و سازه های محیطی

همانطور که دیدید گلدان های بتنی یکی از این سازه های لوکس و شیک هستند که می توان آن ها را جزوی از مبلمان بتنی هنزا به شمار آورد. اما جالب تر و پیشرفته تر از آن می توان به سازه هایی از مبلمان بتنی اشاره کرد که به عنوان قسمت هایی از سازه های آشپزخانه ای به کار گرفته می شود.

مثلا در نوشته “مبلمان بتنی به عنوان کانتر آشپزخانه” مشاهده کردیم که می توان برای ساخت جزیره آشپزخانه یا کانتر آن از مبلمان بتنی استفاده کرد که البته چنانچه در همان نوشته نیز مورد اشاره قرار گرفت، می توان این نوع مدرن مبلمان بتنی را طوری طراحی کرد که سینک ظرفشویی و یا اجاق گاز نیز در آن تعبیه و طراحی شده باشد.

در صورتی که شما از این دست مبلمان بتنی برای سازه های آشپزخانه ای خود استفاده کنید، همچنین می توانید با استفاده از سایر سازه هایی از همین جنس مانند صندلی ها، گلدان ها، نیمکت ها و دیگر اجزای مبلمان بتنی، یکنواختی، هماهنگی و زیبایی چشمگیری را به فضای خانه خود ببخشید که چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند.

به همین جهت می توان مبلمان بتنی را در خانه، محیط شهری ، باغ، ویلا و محیط های مختلف مسکونی، اداری و تجاری به کار برد. در واقع همسازی و تناسبی که می تواند مبلمان بتنی با محیط های متنوع و مختلف برقرار سازد جزو امتیازات ویژه ای است که این محصول دارد و توانسته آن را در عرصه مصالح ساختمانی مختلف منحصر به فرد کرد.

دوام بالای مبلمان بتنی را بارها مورد اشاره قرار دادیم و اگر بخواهیم چند مورد از برجستگی های این محصول را خاطرنشان کنیم، لاجرم باید ماندگاری را جزو آن ها به شمار آوریم. و با توجه به کارکرد گسترده ای که برای ان در محیط خانه برشمردیم، خواهید دید که مبلمان بتنی می تواند در طراحی های نوآورانه به کمک افزایش جنبه های زیبایی بخشی به آپارتمان شما بیاید.

در کنار این دسته ویژگی ها لازم است دوستی با محیط زیست را به همراه کم قیمت بودن هزینه تولید، به عنوان در خاصیت دیگر مبلمان بتنی یادداشت کنیم تا به این طریق متوجه شویم که چه عواملی توانسته این محصول را بر صدر بنشاند همانطور که می توانید با مراجعه به کارشناسان هنزا و همچنین دیدن صفحه محصولات هنزا با جزئیات بیشتر از این اطلاعات سر در بیاورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *