درباره اینکه مبلمان بتنی را نباید صرفا محصولی به حساب آورد که کاربردی تک بعدی دارد و می توان از آن برای نیمکت یا صندلی استفاده کرد. هرچند این مورد جزو کارکردهای مبلمان بتنی می باشد ولی به خاطر داشته باشید که این تنها کاربرد آن نیست و این سازه را می توان از جنبه های مختلفی مورد ملاحظه قرار داد و در هر جنبه کارآیی های بی شماری را از آن سراغ گرفت. که دلیل آن نیز ویژگی های منحصر به فردی است که بتن دارد.

البته همانطور که می دانید و قبلا هم اشاره شد، در ساخت مبلمان بتنی هنزا از بتن الیافی بهره برده می شود، که این مسئله خواص و مزیت های آن را دو چندان کرده است. اما برای مرور اشاره می کنیم که همانطور که در مقاله “مبلمان بتنی چند بعدی هنزا” گفته شد، محصولات هنزا را هم می توان در محیط ها و فضاهای داخلی خانه و سربسته استفاده کرد و هم در محوطه های خارجی و محیط های شهری که می توانند گزینه خوبی برای ارتقای کیفیت مبلمان شهری به حساب آیند.

مبلمان بتنی به عنوان کانتر آشپزخانه

اما به اینجا نباید اکتفا کرد بلکه امروزه بخش جدیدی از مبلمان بتنی در حال روی نمودن است که به عنوان کارکردهای جدید می توان رد پای آن را در همه بخش های خانه دنبال کرد. مثلا می بینیم که از مبلمان بتنی به عنوان گلدان استفاده می شود. یا حتی می توان از مبلمان بتنی به عنوان کانتر آشپزخانه استفاده کرد. یا جزیره آشپزخانه را که اجاق گاز و سینک ظرفشویی بر روی آن تعبیه شده است را به عنوان نسلی نو از این محصول نوین در نظر گرفت.

این شیوه کارکردهای جدید مبلمان بتنی می تواند خانه ها را به سوی هر چه زیباتر شدن و ماندگاری بالای وسایل پیش ببرد. که شما نیز اگر در بخش های مختلف ساختمانی قصد استفاده از این گونه کارکردهای مبلمان بتنی دارید می توانید آن را به اطلاع متخصصان ما در هنزا برسانید ولی قبل از آن بهتر است سری به صفحه محصولات هنزا بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *