در این نوشته ها سعی ما بر این است که علاوه بر آنکه شما را با خواص مبلمان بتنی از لحاظ فیزیکی و مقاومتی آشنا می کنیم، تنوعی که می تواند این محصول از جهت بافت، طرح و رنگ داشته باشد را نیز با شما در میان بگذاریم. به این معنا می توانید با مراجعه به نوشته های گوناگون از متخصصان هنزا درباره این محصول از جمله مقاله میز کوتاه یکی دیگر از نمونه های مبلمان بتنی” با این تنوع بیشتر آشنا شوید.

در این نوشته قصد داریم به نمونه ای دیگر از متنوع بودن مبلمان بتنی اشاره نماییم که شامل رنگ این محصول می شود. در تصویر زیر شما می توانید یک میز سفید بتنی را مساهده نمایید که یکی از مثال های برجسته مبلمان بتنی است.

مبلمان بتنی به رنگ سفید

این مبلمان بتنی سفید توانسته است که منظری متفاوت را برای این میز بتنی فراهم آورد که بسیار چشمگیر و خیره کننده است. و این رنگ البته ممکن است مقداری نامعمول باشد. چرا که کمتر افرادی هستند که از این سازه به رنگ سفیدش برای طراحی دکوراسیون خود استفاده کنند. اما اگر طراح حاذقی داشته باشید می توانید در ترکیب مبلمان بتنی سفیدرنگ با سایر عناصر مناسب، دکوراسیونی خارق العاده طراحی کنید.

به این ترتیب شما می بینید که لزومی ندارد برای ساخت و یا استفاده از مبلمان بتنی تنها به رنگ های مرسوم که خاکستری و یا تیره هست وابسته باشید. بلکه دست طراحان برای رنگ بندی های مختلف مبلمان بتنی باز است و در واقع خود مبلمان بتنی است که این قابلیت را دارد که پذیرای رنگ های متفاوتی باشد که مورد سلیقه و مورد نظر مشتریان است.

در واقع یکی از فاکتورهایی که نشان دهنده برتری یک مصالح ساختمانی است همین است که بتواند انعطاف بالایی داشته باشد که با جنبه های مختلف درخواست مشتریان خود را منطبق کند. برای آشنایی بیشتر با این سازه های بهتر است به صفحه محصولات هنزا مراجعه کنید و همانطور که می دانید کارشناسان و متخصصان هنزا نیز همواره آماده پاسخگویی به پرسش های شما در این رابطه می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *