با توجه به آنچه که در مقاله “نواحی کاربرد جی اف آر سی / جی آر سی کدام است؟” گفته شد، می توان فهمید که گستره کارآیی جی اف آر سی / جی آر سی بسیار بالاست. به منظور آنکه با اهمیت این مطلب آشنا شوید می توانید نمونه های برجسته ای را مشاهده نمایید که این روزها از نمای جی اف آر سی / جی آر سی برای پوشش دیوارهای نمای خود استفاده می کنند و سازه های بسیار عظیم و لوکس و پیشرفته هستند.

اما چه چیزی توانسته جی اف آر سی / جی آر سی را به این جایگاه برساند که تقریبا از همه رقیبان خود در زمینه پوشش نما جلو بزند و بتواند مورد توجه خاص مهندسان و صاحبان پروژه ها قرار گیرد. ما در این نوشته سعی می کنیم به برخی از اساسی ترین نکات لازم بپردازیم که عبارتند از:

جی اف آر سی / جی آر سی چه ویژگی های برجسته ای دارد؟

  1. مقاومت در برابر حلال ها. در واقع جی اف آر سی / جی آر سی می تواند به جهت آنکه از ترکیب الیاف شیشه بهره مند است، در برابر مواد شیمیایی از خود مقاومت خوبی نشان دهد و دچار خوردگی نشود.
  2. برخی مواد و متریال ساختمانی هستند که در دماهای بسیار بالا و یا دماهای بسیار پایین مقاومت خود را از دست می دهند و دستخوش آسیب و تغییر ساختار یا شکل و یا رنگ می شوند. اما جی اف آر سی / جی آر سی به خوبی در برابر سرما و گرما مقاوم است و به همین جهت برای استفاده در مناطق مختلف شایسته است.
  3. مقاومت جی اف آر سی / جی آر سی در برابر اشعه های ماورای بنفش. که این اشعه ها نیز می توانند نقش تخریبی داشته باشند.
  4. پایداری جی اف آر سی / جی آر سی در برابر آب و هوا

نکات بالا در واقع نکاتی اساسی راجع به این پدیده و ظهور است که می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصان هنزا صحبت کنید. و برای آشنایی بیشتر نیز می توانید به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *