مبلمان بتنی چنان دست طراحان و ایده پردازان صنعت مبلمان و دکوراسیون را باز گذاشته که خلاقیت آن ها در این زمینه پایانی ندارد و هر روزه ما از ایده ها و نوآوری هایی تازه در این راستا مطلع می شویم که هر مبلمان بتنی دارای زیبایی ها و کاربری های خارق العاده و منحصر بفرد خود می باشد. به عنوان نمونه می توانید به نوشته “به کارگیری مبلمان بتنی به عنوان آتشدان” مراجعه کنید که یکی از برجسته ترین این نمونه ها می باشد.

اما در این نوشته در همین راستا به معرفی نمونه ای دیگر که به میز انتهایی (end table) معروف است می پردازیم که نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده می نمایید که خود گویای طراحی خیره کننده آن می باشد. ویژگی جالب توجه این مبلمان بتنی ان است که با وجود آنکه طراحی کاملا شگفت انگیزی دارد ولی ساخت آن سخت و پیچیده نیست و به راحتی می توان با ساختن قالب مورد نظر آن را تولید نمود.

طراحی مبلمان بتنی متناسب با دکوراسیون قبلی محیط

اگر شما خواسته باشید که خودتان چنین مبلمان بتنی را تولید کنید می توانید از آموزش های آنلاین در زمینه ساخت قالب بهره برده و با توجه به نکات و موارد ایمنی و بهداشتی به تولید این میز دست بزنید. البته برای آنکه بهترین کیفیت را با بیشترین ظرافت ها و دقت ها به دست آورید همواره بهتر است که مبلمان بتنی خود را از شرکت ها و کارخانه های معتبر مانند هنزا تهیه نمایید.

حتی شما می توانید در طراحی این مبلمان بتنی تناسبات دکوراسیون قبلی خود را در نظر بگیرید و در طراحی آن تغییراتی ایجاد کنید که با مختصات دکوراسیون و منزل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد که این نیز وابسته به قابلیت انعطاف پذیری مبلمان بتنی می باشد. مثلا می توانید ابعاد آن را کوچکتر یا بزرگتر انتخاب کنید و یا رنگ آن را تغییر دهید.

اما بهتر است قبل از اعمال هر تغییری برای آنکه نتیجه مطلوب شما باشد با طراحان ما در هنزا مشورت نمایید. همانطور که می توانید ایده های جدیدی درباره ساخت و انتخاب مبلمان بتنی از صفحه محصولات هنزا به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *