برای به دست آوردن سطحی که دارای نقطه ضعف نباشد، باید پوششی که برای آن انتخاب می شود، نقطه صعفی نداشته باشد و برای دستیابی به این مهم نیازمند آن هستیم که کفپوش مورد استفاده دارای استانداردهای بین المللی و پیوستگی سطحی قابل قبولی باشد که به ترتیبی که در نوشته “پیوستگی سطحی سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی” بیان شد، سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی این استانداردها را برآورده می کند.

حال در مقاله امروز به نوعی دیگر از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی خواهیم پرداخت که سعی داریم شما را با ویژگی های آن آشنا سازیم و تصویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید. کارآیی اصلی سطحی که با این نوع از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی پوشش داده شود، علاوه بر دیگر مزایایی که مشترک بین همه انواع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می باشد عبارت است از:

  1. کاهش صدای سطح
  2. از بین رفتن ارتعاش و لرزش های سطحی

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نفوذپذیر لبه مدادی

دو مورد بالا به خصوص برای زمانی که یک سطح مورد استفاده برای تردد وسایل نقلیه مانند اتومبیل و دوچرخه می باشد، اهمیتش افزایش می یابد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید پارکینگ ها یا مسیرهای دوچرخه سواری را با کفپوشی پوشش دهید که نگران این نباشید که پس از مدتی صداهای آزاردهنده از سطح به گوش شما می رسد و یا هنگام حرکت وسیله نقلیه، سطح دچار لرزش و ارتعاش می گردد بهتر است که به سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی به عنوان گزینه برتر بیندیشید.

تست های انجام شده و موارد به کار رفته و تجربه شده نشان داده است که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در برآوردن هر دو مورد فوق قابلیت بالایی دارد. در این نمونه از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید لبه ها طوری آماده شده است که تیز و حاد نباشند بلکه لبه این نمونه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی کاملا ملایم طراحی شده است. و همچنین سطحی کاملا صاف را برای ما آماده می کند و ضحامت این قطعات قدرتمند سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی حدود 8 سانتی متر می باشد.

خوبی دیگری که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با طراحی بالا دارد این که محدودیت مساخت ندارد و می تواند در مساحت های بسیار بزرگ و یا کوچک مورد استفاده قرار بگیرد که دلیل آن این است که قطعات این سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی می تواند در ابعاد کوچک تولید و به کار گرفته شود. نکته دیگر کارآیی سازه ای بالا و کارکرد هیدرولیکی عالی این محصول می باشد.

عدم نیاز به نگهداری سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی

همانطور که در مورد دیگر انواع سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی که تا به حال در مورد آن ها صحبت کرده ایم گفته شد، در مورد این نوع از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیز قابلیت هایی همچون آنچه در ادامه به آن اشاره خو.اهد شد را باید جزو ویژگی های برجسته این محصول برشمرد. این قابیت ها به شرح زیر می باشد:

  1. ماندگاری و طول عمر بالا که از جمله فاکتورهای مهم در امتیازدهی به یک مصالح ساختمانی است.
  2. برخلاف برخی دیگر از سازه های ساختمانی، این سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی نیاز چندانی به مراقبت و نگهداری ندارد به دلی آنکه خود دارای مقاومت کافی می باشد.
  3. قابلیت ارائه در چند رنگ مختلف که این ویژگی به خصوص زمانی اهمیت بیشتری دارد که بخواهیم برای یک محوطه از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی با چند رنگ در کنار یکدیگر استفاده کنیم. که البته وابسته به طراحی طراحان می باشد.

در تصویری که در بالا ارائه شد می توانید چند رنگ متمایز این سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی را از هم تشخیص دهید. اما همانطور که گفته شد قطعات تشکیل دهنده چنین سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی در اندازه های کوچک تولید می شود که معمولا در شکل مستطیل هایی به ابعاد 10 سانتی متر در 20 سانتی متر می باشند.

فایده هیدرولیکی آن نیز همان است که می تواند هنگام جمع شدن آب برو روی آن به دلیل بارش باران یا دلایل دیگر، از طریق مفصل ها آب را به سطح زیرین هدایت کند و این باعث زود خشک شدن آن می شود. و همانطور که این سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی برای سطوح مخصوص تردد وسایل نقلیه به دلایلی که گفته شد مناسب است برای سطوح مربوط به رفت و آمد عابر پیاده نیز مناسب است.

پس در هر جا که نیازمند به ایجاد کفپوشی مناسب وجود داشته باشد که علاوه بر کارکرد اصلی که پوششی برای سطح جهت ایمنی کسانی است که بر روی آن تردد می کنند، زیبایی و طراحی مناسبی نیز به محیط اضافه کند، آنچه به خوبی و راحتی می تواند این نیاز را برآورده سازد، سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی است که دارای گونه های مختلفی است و ما تا کنون سعی کرده ایم شما را با چند مورد اساسی از مثال های آن آشنا سازیم.

به این ترتیب شما برای انتخاب کفپوش خود انتخاب های زیادی پیش رو خواهید داشت همانطور که در صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا می توانید سایر گزینه های مورد نظر را جستجو نمایید. اما برای آنکه اصمیم خود را در این زمینه قطعی کنید، بهتر است که با مشاوران و متخصصان ما در هنزا نیز مشورت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *