برخی از افراد ممکن است علاقه چندانی به استفاده از جی اف آر سی / GFRC نداشته باشند و دلیلشان ایتن باشد که جی اف آر سی / GFRC مانند پلاستیک دارای سطحی کاملا یکنواخت است. در پاسخ لازم است بگوییم که اینطور نیست. چرا که جی آر سی / GRC به هر حال نوعی از بتن است و می توانند مانند انواع دیگر بتن به شکل و فرم های دیگر در بیاید.

بنابراین می توان با افزودن افزودنی هایی مانند سنگریزه ها به جی اف آر سی / GFRC به آن شکل و رنگ خاصی بخشید که آن را از حالت یکپارچگی و یکنواختی خارج کند. البته این که سنگریزه ها در چه ابعادی باشند و دارای چه رنگ هایی باشند به نظز طراح بستگی دارد که بر اساس دکوراسیون فضا و محیط و همچنین کارآیی محل و سلیقه مالک آن جا بستگی دارد.

با استفاده از بتن جی اف آر سی / GFRC شما می توانید میزهایی با گوشه های منحنی بسازید که مناسب رستوران هایی هستند که دکوراسیون آ« ها برای استفاده از بتن به عنوان مصالح میز مناسب است. معمولا در رستوران های ساحلی این کار خیلی کاربرد دارد و کاملا با فضای آ«جا تناسب دارد.

نا محدود بودن در طراحی با جی اف آر سی GFRC

بنابراین با استفاده از جی اف آر سی / GFRC نباید نگران محدودیت در طرح و رنگ باشید و می توان با استفاده از خلاقیت و عنصرهای مختلف آن را به هر شکل و طرح دلخواه در آورد. که برای آشنایی با نمونه های مختلف و متنوع این محصول می توانید به صفحه جی اف آر سی / GFRC هنزا مراجعه کنید و نمونه های به کار گرفته شده از آن را توسط شرکت گام آبی فردا مشاهده کنید.

البته برای افزودن سنگدانه ها و سایر افزودنی ها به جی اف آر سی / GFRC جهت تنوع در محصول نهایی باید دقت لازم را به خرج دهید که فرآیند اختلاط به خوبی انجام شود. برای آشنایی با نکات لازم در روند اختلاط جی اف آر سی / GFRC می توانید به مقاله “دو نکته حیاتی در اختلاط جی اف آر سی GFRC” مراجعه کنید. و در صورت هر گونه پرسش و نیاز به راهنمایی با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *