بنابر آنچه از نگاه کارشناسان هنزا در رابطه با موضوع مبلمان بتنی عنوان شد، باید دانست که نباید نگاه محدودی به این سازه داشته باشیم. به این معنا که با توجه به گستردگی استفاده از این محصول به عنوان مبلمان بتنی اما صرفا به معنای ساخت نیمکت و صندلی از بتن نیست، بلکه از آن در ساخت دیگر سازه هایی که در دکوراسیون داخلی خانه مورد استفاده قرار می گیرند نیز استفاده می شود.

همانطور که در نوشته “مبلمان بتنی و سازه های محیطی” بیان شد که سازه هایی همچون سازه های آشپزخانه (کانتر، جزیره و …) توسط این محصول ساخته و تولید می شود. علاوه بر گستره بالای کارآیی مبلمان بتنی باید به این مسئله توجه شود که چه ویژگی ها و خصوصیاتی باعث شده که این محصول بتواند در این مسیر یکه تاز شود و رقبایش را از رده خارج کند.

سادگی تمیز کردن مبلمان بتنی
سادگی تمیز کردن مبلمان بتنی

یکی از مواردی که حسیاسیت زیادی دارد و با توجه به اینکه ممکن است از مبلمان بتنی در آشپزخانه هم استفاده شود باید به آن توجه کرد این است که بر خلاف برخی سازه ها، مبلمان بتنی از خود بوهای نامطبوع منتشر نمی کند و همچنی مواد شیمیایی و یا سمی که ممکن است برای امنیت غذاها مضر باشد، از این سازه توزیع نمی شود و این یکی از مزایای امنیتی آن می باشد.

به سادگی می توان مبلمان بتنی را با استفاده از صابون و آب تمیز نگه داشت. ترکیبات آلی فرار که برای سلامتی بدن انسان مضر است توسط مبلمان بتنی منتشر نمی شود. و علاوه بر آن این محصول مانند برخی مصالح که نرمی بیشتر دارند، گرد و غبار و کثیفی را در خود جذب نکرده و نگهداری نمی کند. و علاوه بر آن مسئله حساس و ایمنی دیگر نیز این است که این محصول اشتعال پذیر نیست.

 با وجود همه این مزایا اگر شما نیز خواسته باشید که از چنین محصول با کیفیتی استفاده کنید می توانید با مشاوران ما در هنزا سفارش خود را مطرح نمایید و نمونه های مورد نظر خود را از صفحه مبلمان بتنی هنزا انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *