ما در مقاله گذشته تحت عنوان “جی اف آر سی / جی آر سی فرصتی برای زیباسازی نما” به این مطلب پرداختیم که چه عواملی سبب شده که این بتن الیافی مسلح به الیاف شیشه که تحت نام جی اف آر سی / جی آر سی شناخته می شود، توانسته جایگاه برتری را به عنوان مصالح ساختمانی پوشش نما به دست آورد.

در این مقاله به سایر کارکردهای جی اف آر سی / جی آر سی خواهیم پرداخت و با این سوال روبرو خواهیم شد که آیا صرفا کارکرد این محصول این است که از آن در نمای بیرونی ساختمان ها بهره مند شویم و یا می توان حوره های کاری دیگری نیز برای آن برشمرد.

برای یافتن پاسخ این پرسش به سراغ کارشناسان و متخصصان هنزا رفته ایم. نظر متخصصان هنزا در رابطه با کارآیی و کارکردهای جی اف آر سی / جی آر سی این گونه است که در واقع به طور اولیه جی اف آر سی / جی آر سی به عنوان پوشش نما برای ساختمان هایی که در مسیر ساخت بودند استفاده می شد.

روش اختلاط جی اف آر سی / جی آرسی برای نمای بیرونی

اما به دلیل مزیت های زیادی که این محصول داشت، به تدریج برخی دارندگان و مالکان ساختمان های بنا شده و قدیمی نیز به این فکر افتادند که می توانند نمای ساختمان خود را با جی اف آر سی / جی آر سی جایگزین کنند و به این ترتیب، این محصول به عنوان یک مواد پوشاننده جهت ترمیم و دوباره سازی نماها به کار گرفته شد.

برای این کار یعنی پوشش نمای بیرونی به وسیله جی اف آر سی / جی آر سی معمولا شیوه اختلاط اسپری شیوه مفیدتری است که جی اف آر سی / جی آر سی را بر روی قاب های داربستی فولادی به صورت پنل های جداگانه قرار می دهند که وزن هر یک از این پنل ها در حدود 20 الی 25 پوند در هر فوت مربع می باشد.

برای مشاهده پنل های پیش ساخته این بتن الیافی می توانید به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه نمایید. و برای سفارش محصول با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *