همانطور که با دنبال کردن نوشته های کارشناسان هنزا می بینیم، در این نوشته ها متخصصان هنزا سعی دارند که مخاطبان گرامی را با مصالح ساختمانی نوین آشنا کنند. چنانچه قبلا در مقاله “آشنایی با هیدروسرامیک و بتن بیو” از متخصصان هنزا، با یکی از انواع سرامیک ها و بتن های نوین که از علم و تکنولوژی جدید در تولید آن بهره برده شده و کارکرد و کارآیی آن آشنا شدیم.

در این نوشته کارشناسان هنزا قصد آشناسازی هموطنان گرامی را با یکی دیگر از نوآوری ها در عرصه مصالح ساختمانی یعنی دیوارهای پیش ساخته هبیتو دارند. به گفته متخصصان هنزا دیوار هبیتو محصول جدیدی است که در آن هم از مزایا و امتیازات گچ های مدل قدیمی و هم از ویژگی های دیوارهای پیش ساخته مدرن استفاده شده است.

خاصیت دیوار پیش ساخته هبیتو آن طور که کارشناسان هنزا می گویند این است که متکی به خود است چرا که برای تمام قطعات با وزن کمتر از سی پوند نیاز به هر گونه قلاب و پیچ و مهره از بین می رود. به علاوه به بیان متخصصان هنزا با توجه به چگالی بالا، این دیوار در مقابل صوت و همچنین در برابر ضربه دارای مقاومت بالایی است.

دیوار هبیتو مصالح ساختمانی نوین

همین خصوصیات باعث شده که کارشناسان هنزا توصیه می کنند که از این نوع دیوار در اتاق های رسانه و همچنین در محیط های پر رفت و آمد استفاده شود. علاوه بر آن یکی دیگر از مشخصات و امتیازات دیوار هبیتو که مورد توجه مهندسان ما قرار گرفته این است که انعطاف پذیری و کارآیی بالای این محصول باعث شده که مهندسان و معماران به دلیل طول عمر و دوام بالای آن تصمیم به استفاده از دیوار هبیتو در ساخت و ساز و پروژه های ساختمانی بگیرند.

با رجوع به صفحه محصولات هنزا می توانید با انواع مصالح ساختمانی که بر اساس آخرین استانداردها و پیشرفت های علمی روز دنیا در کشورمان تولید و عرضه می شود، آشنا شوید و در صورت نیاز به استفاده از این مصالخ ساختمانی در کارگاه های ساختمانی خود می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در تماس باشید و هر گونه پرسشی راجع به مختصات و وِیژگی های این محصولات را با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *