هم به دلیل جنس بتن و هم به دلیل شکل و طرحی که طراحان برای درپوش بتنی در نظر می گیرند، این محصول می تواند برای کاملا محفظه ای را که بر روی آن بسته می شود کیپ نگه دارد که نه تنها اجرام و اجسام و حتی مایعات و سیالات از آن عبور نکند که حتی مانع عبور بو و گازهای داخل محفظه به بیرون نیز می شود. که استفاده از این فایده درپوش بتنی باعث شده روز به روز تعداد بیشتری از منهول های فاضلاب ها را می بینیم که به جای درپوش های قدیمی چدنی برای پوشش آن ها از این محصول نوین استفاده می شود.

شکل محدب گونه درپوش بتنی نیز در این زمینه اثر فوق العاده ای می تواند داشته باشد که جهت بررسی این ویژگی می توانید به مقاله “درپوش بتنی مقاوم در برابر تغییر شکل” مراجعه نموده و یا اینکه با تماس با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا این مطلب را از طریق آنان پیگیری نمایید.

درپوش بتنی محکم و انعطاف پذیر

برای بستن درپوش بتنی این را لحاظ کنید که آن را تا گشتاور 60 اینچ. پوند لازم است که محکم کنید. این سازه وقتی به این اندازه که اندازه ای استاندارد است محکم شود، باعث می شود که دیگر از اطراف محاری و لوله نشتی آبی که ممکن است به سطح بیرون یا دیواره ها رسوخ کند نداشته باشیم و همانطور که گفتیم درپوش بتنی از این طریق لوله یا محوطه مورد نظر را به طور کاملا متصل و تنگ نگه می دارد.

البته در عین حال درپوش بتنی همواره مقداری انعطاف پذیری نیز دارد و این میزان کافی است که بتواند حرکت های جانبی لوله ای که درپوش بر روی آن بسته شده را اجازه دهد، بدون آنکه لوله دچار خاربی شده و یا به درپوش بتنی آسیبی وارد گردد.

در واقع در عین استحکام و سفتی این محصول می تواند تا حد کافی انعطاف پذیری نیز از خود نشان دهد. که این دو ویژگی را با هم تنها از چنین سازه هایی می توان سراغ گرفت که نمونه های آن در صفحه درپوش بتنی هنزا قابل مشاهده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *