از وقتی که پژوهشگران در عرصه صنعت ساختمان توانستند با الهام پذیری از نمونه های قدیمی خشت های کاهگلی به سمت تولید مخلوط بتن و الیاف بروند، نسلی جدید در زمینه مصالح ساختمانی به وجود آمد که به آن جی اف آر سی / جی آر سی گفته می شود. در محصول جی اف آر سی / جی آر سی سعی شد که با استفاده از الیاف شیشه در ترکیب بتن بتوانند مقاومت های این محصول را نسبت به بتن معمولی بیشتر کنند.

در نوشته “دلایل برتری جی اف آر سی / جی آر سی” ما از منظر متخصصان هنزا سعی کردیم به معرفی این محصول نو بپردازیم و علاوه بر معرفی جی اف آر سی / جی آر سی به مخاطبان عزیز بیان کنیم که چرا جی اف آر سی / جی آر سی توانسته در بین مصالح مختلف که به خصوص برای ساخت نماهای زیبا و خلاقانه در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، از همه پیشی بگیرد.

جی اف آر سی / جی آر سی انتخاب اول شما

دوام و ماندگاری بالا، مقاومت در برابر عوامل جوی، پایداری رنگ و کیفیت، قابلیت تحمل بارها و نیروهای مختلف کششی، فشاری، پیچشی و خمشی، عدم نیاز به آرماتورهای فولادی برای تسلیح بتن و قابلیت طراحی های خلاقانه و پیچیده از جمله ویژگی ها و خصوصیاتی است که باعث برتری جی اف آر سی / جی آر سی نسبت به سایر محصولات ساختمانی شده است.

به موارد بالا لازم است عایق بودن نسبت به انتقال حرارت و انتقال صوت و همچنین مقاومت در برابر ضربه و تنش های حرارتی نیز اضافه شود که این موارد نیز در اولویت بخشی جی اف آر سی / جی آر سی در گزینه های مورد انتخاب معماران و مهندسان ساختمان اثرگذار است.

اما این همه مزیت هایی نیست که درباره پنل های بتنی جی اف آر سی / جی آر سی می توان بیان نمود. همانطور که می بینید جی اف آر سی / جی آر سی دارای فواید و امتیازات بسیاری است و تعجبی ندارد که وقتی دست اندرکاران ساخت و ساز ساختمان ها به دنبال استفاده از یک مصالح ساختمانی خاص و ویژه برای ساختمان خود می گردند به سرعت به سراغ جی اف آر سی / جی آر سی می روند.

یکی دیگر از امتیازات قابل ذکر این است که پنل های جی اف آر سی / جی آر سی همانطور که در مقاله “پنل های جی اف آر سی / جی آر سی سبک وزن هستند” نیز مورد اشاره قرار گرفت دارای وزنی سبک نسبت به پنل های بتنی و همچنین بقیه مصالح ساختمانی که جه پوشش نما به کار می روند، هستند.

دلیل آن این است که مقاومت و استحکام جی اف آر سی / جی آر سی به دلیل وجود الیاف در ترکیب آن بالاست و به همین دلیل نیاز به ساخت پنل های حجیم و ضخیم نیست. بلکه یک پنل بتنی با ضخامت کم آن می تواند به اندازه یک بلوک حجیم بتنی از خود در برابر نیروهای وارده مقاومت نشان دهد. که برای اطلاع بیشتر در این زمینه بهتر است به مطالعه نوشته گفته شده بپردازید.

وزن سبک نه تنها باعث راحتی انتقال پنل ها می شود بلکه سرعت اجرا و سهولت نصب را نیز افزایش می دهد. به همین دلیل کارشناسان ما در هنزا همواره توصیه به استفاده از این محصول در مواقعی که سرعت فاکتور مهمی برای سازنده ساختمان است می کنند که برای کسب اطلاع بیشتر بهتر است با مشاوران ما در هنزا تماس بگیرید.

همچنین ما نمونه های اجرایی جی اف آر سی / جی آر سی را در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا برای شما قرار داده ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *