چنانچه بیان شد و در مقاله “جی اف آر سی GFRC مصالحی غیر سازه ای است” در رابطه با آن صحبت کردیم، جی اف آر سی GFRC از جمله مصالح ساختمانی است که عمده کارکرد آن امروزه نه به عتوان وسیله ای برای مهار وزن ساختمان و استحکام بخشیدن به آن بلکه به جهت پوشش نما، جلوه های هنری و بهره مندی از قابلیت های طرح پذیری این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

و چون علاوه بر موارد گفته شده می توان از توانایی جی اف آر سی GFRC به عنوان محصولی که در برابر تنش ها و کرنش های وارد شده کششی، پیچشی و برشی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد، استفاده کرد. به این دلیل می توان ادعا کرد که “جی اف آر سی GFRC نیازهای مشتریان را برآورده می کند“.

جی اف آر سی GFRC را در طراحی هایی که موسوم به پرده شیشه ای هستند نیز به کار می گیرند و چون پنل های جی اف آر سی GFRC دارای لایه بندی مواد است به همسن جهت بسیار سبک وزن هستند.

پنل های جی اف آر سی GFRC سبک وزن هستند

البته دلیل این امر آن نیست که چگالی بتن جی آر سی GRC نسبت به بتن معمولی خیلی کمتر است بلکه دلیل اصلی آن است که به دلیل بهره مندی از مقاومت بالا دیگر نیازی نیست که پنل های جی اف آر سی GFRC را با ضخامت زیاد تولید کنند. و پنل های نازک تر جی اف آر سی GFRC به راحتی پاسخ گوی نیاز ما به مقاومت و استحکام لازم می باشد.

پنل های جی آر سی GRC را می توان به شیوه های مختلف به نمای ساختمان متصل کرد. یکی از روش ها اسن است که یک قاب فولادی برای این پنل ها در نظر گرفته شود و قالب ها درون آن مستقر شده و سپس این قاب به دیوار اصلی ساختمان متصل شود که یکی از راه های آن حلق آویز کردن می باشد.

نمونه های اجرایی این محصول را در صفحه جی اف آر سی GFRC هنزا ببینید. همچنین جهت سفارش و خرید این مصالح ساختمانی کارشناسان و متخصصان ما پاسخگوی شما هستند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *