لطف محصولاتی مانند مبلمان بتنی عدم محدودیت کاربرد آن هاست. شما وقتی بتوانید از یک محصول ساختمانی مانند مبلمان بتنی در هر بخش و هر جایی که دلتان بخواهد استفاده کنید، حتما گرایش بیشتری به بهره مندی از آن خواهید داشت. این مسئله به قابلیت های بی شمار مبلمان بتنی بر می گردد. هر چقدر که یک مصالح ساختمانی پیچیدگی های کمتری داشته باشد و استفاده از آن نیاز به رعایت موارد خاص و سخت نداشته باشد، محدوده و دامنه کاربرد آن گسترده تر است.

به این ترتیب می توانید آن محصول را در حوزه ها و زمینه های دیگری نیز به راحتی به کار گیرید. در مورد مبلمان بتنی وضعیت همین طور است. یعنی این سازه را شما می توانید در بخش های مختلف یک ساختما و در سازه های متنوعی که جنبه کاربردی یا جنبه تزئینی و دکوری داشته باشند مورد استفاده قرار دهید. چرا که مواد اولیه ساخت مبلمان بتنی یعنی بتن به راحتی قابل انطباق با فضاها و اشیای مختلف است و به خوبی می تواند با هر چیزی هم شکل و هم رنگ شود.

تنوع در طرح تولید مبلمان بتنی

به این ترتیب شما می توانید با استفاده از مبلمان بتنی مثلا گلدان داشته باشد، یا صندلی و یا میز و یا حتی همانطور که در نوشته های قبلی هنزا در رابطه با موضوع مبلمان بتنی اشاره شد و همچنین در برخی موارد به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت شما می توانید از این محصول حتی در آشپزخانه نیز استفاده کنید. یعنی برای کمانتر آشپزخانه یا برای جزیره آشپزخانه و یا حتی در بخش هایی از کابینت مورد نیاز آشپزخانه می توان با توجه به خلاقیت و هنرمندی طراحان و معماران دکوراسیون داخلی از مبلمان بتنی بهره برد.

این ها مواردی است که می تواند در کنار یکدیگر باعث ارتقای جایگاه یک محصول مانند مبلمان بتنی که به خصوص می توان گفت محصولی تازه وارد نسبت به رقبای قدیمی اش است، به حساب آید. چرا که در گذشته کمتر می دیدیم در آپارتمان ها و خانه ها از این محصول استفاده شود، بلکه اسباب و اثاثیه مبلمانی بیشتر از جنس چوب و پارچه یا پلاستیک و یا در برخی موارد خاص فلز و غیره بوده است.

اما به تدریج شاهد آن هستیم که در کنار آن ها و یا حتی در برخی موارد پیش روی آن ها از مبلمان بتنی استفاده می شود و با رشدی تدریجی که حاصل دیده شدن و مشاهده شدن توسط مشتریان و پسندیده شدن آن است، مواجه می شود.همه این موارد به هنر و خلاقیتی نیز بستگی دارد که یک طراح دکوراسیون و یا یک طراح سازه می تواند با استفاده از مواد بتنی و غیره به خرج داده و از خود بروز دهد. که مبلمان بتنی قابلیت پذیرش انواع این طرح ها را دارد.

طراحی تلفیقی مبلمان بتنی

علاوه بر آن که مبلمان بتنی از لحاظ رنگ نیز همانند طرح محدودیتی ندارد و به خوبی قابل رنگ آمیزی است که می تواند برای مدتی طولانی این رنگ ها را در خود بپذیرد که همساز و مطبق با محیط اطراف خود باشد. یعنی هر تمی که شما برای دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید می توانید این سازه را نیز با همان رنگ و طرح طراحی کرده و بسازید و به این ترتیب زیبایی و خلاقیت و استحکام را توسط مبلمان بتنی به خانه یا محیط کار و فعالیت خود عرضه کنید.

علاوه بر آنچه تا کنون راجع به ویژگی های مثبت طراحی مبلمان بتنی گفته شد، این نکته را هم باید بیفزایید که به دلیل سادگی، یک دستی و بافت ویژه ای که بتن دارد، می تواند این محصول از ترکیب بتن با سایر مصالح و متریال های موجود ساخته شود که این ترکیب می تواند سطح و مرتبه زیبایی مبلمان بتنی نهایی را چند برابر کند.

به عنوان مثال شما می توانید یک میز داشته باشید که ترکیبی از چوب و بتن باشد. مثلا پایه ها از جنس بتن و سطح میز از جنس چوب باشد. که این مبلمان بتنی بسیار زیبا و جذاب تر است نسبت به آن که یک مبلمان صرفا از چوب باشد. از ترکیب بتن و شیشه نیز طراحان و دکوراتورها توانسته اند انواع مبلمان بتنی جذاب و دیدنی را بسازند و برای استفاده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

جالب اینجاست که این مدل های مبلمان بتنی که تلفیقی از صنعت و هنر است به خوبی در بین مشتریان جا افتاده و استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. همین امر نشان دهنده آن است که مسیری که در توسعه و پیشرفت مبلمان بتنی شکل گرفته و همچنین سبب به کار گیری آن ها در سازه هایی که هم جنبه کاربردی دارند و هم می توانند نقشی در دکوراسیون و تزئین داشته باشند، مسیر درست و مشخصی است.

اگر به نوشته “معماری آرت دکو با مبلمان بتنی” مراجعه کنید هم می توانید نگاهی بهتر و جامع تر نسبت به این امر داشته باشید و هم با برخی از طراحی های صورت گرفته از سمت طراحان بزرگ دنیا در این مبلمان بتنی آشنا شوید. که می تواند مشورت با کارشناسان هنزا شما را راهنمایی کند. همانطور که مراجعه به صفحه محصولات هنزا شما را با این محصولات هنزا بیشتر آشنا می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *