در این نوشته می خواهیم به مبلمان بتنی بپردازیم. تنها وقتی که یک بیماری فراگیر مانند آنچه این روزها تحت تاثیر ویروس کرونا در سراسر جهان شایع شده است، بروز کند و باعث شود که برای مدتی فعالیت های انسانی کمتر شود، روشن می شود که چه میزان در این مدت طبیعت می تواند نفسی تازه کند. و از این جا مشخص خواهد شد که بی توجهی ما به محیط زیست می تواند چه عواقب پایدار و بلند مدتی را به ما تحمیل کند. اما ممکن است برای شما این سوال پیش آید که این مطلب چگونه به مبلمان بتنی ارتباط پیدا می کند.

وقتی که دنیای ماشینی و همراه با مصرف انرژی انسانی رونق و رشد پیدا کند می تواند آثار مثبت محیط زیست سالم را در زندگی ما کمرنگ و کمرنگ تر کند. و این ها عواملی نیست که بتواند از چشم متخصصان، دانشمندان و سیاستگذاران دور بماند. به همین جهت است که می بینیم هر ساله رشد چشمگیری در توجه نسبت به فعالیت های موثر بر محیط زیست دارند.

معماری آرت دکو با مبلمان بتنی

و ارتباط این مبحث با مبلمان بتنی در این است که سیاست های جهانی به سمت بها دادن به آن دسته فعالیت های انسانی می رود که توجه بیشتری به محیط زیست داشته باشند و همزیستی بهتری با طبیعت ارائه دهند. در اینجاست که جایگاه مبلمان بتنی روشن تر می شود. و بنابراین می بینیم که مبلمان بتنی می تواند رویه بهتری را در این مقطه از خود بروز دهد. اما جزئیات این مسئله را اگر بخواهید می توانید به مقاله “اهمیت زیست محیطی مبلمان بتنی” رجوع نمایید.

خب پس بنابر مطلب بالا مبلمان بتنی از این جهت برای کسانی که دست اندرکار ساخت و ساز مصالح ساختمانی و پیشبرد پروژه های عمرانی هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته همانطور که می دانید هر یک از محصولاتی که هنزا به شما معرفی می کند و در واقع جزو محصولات تولیدی هنزا است، اینگونه نیست که دارای یک قابلیت منفرد باشد. در مورد مبلمان بتنی نیز این قاعده حاکم است.

یعنی مبلمان بتنی را می توان از جهات مختلفی مورد مطالعه قرار داد و در هر یک از این جهات و ابعاد به بررسی ویژگی های منحصر به فرد آن پرداخت. ما می توانیم به بیان ویژگی های مقاومتی، خلاقیت و نوآوری مبلمان بتنی بپردازیم. یا اینکه می توانیم به زیبایی، طرح پذیری و قابلیت پذیرش رنگ آن بپردازیم و یا آن که به بافت و جنس ان توجه کنیم. همه این ها را می توان از منظرهای مختلف، نگاه های ویژه به مبلمان بتنی دانست.

مبلمان بتنی در ترکیب با دیگر عناصر

اما مبلمان بتنی وقتی می تواند مورد توجه همه مشتریان قرار گیرد که بتواند با هر طراحی دکوراسیون و هر طرح و مدلی که مورد علاقه و دلخواه مخاطبان است هماهنگ باشد و به این ترتیب بتواند در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرد به طوری که با محیطی که در آن قرار گرفته منطبق شود. این انطباق هم باید از لحاظ رنگ باشد. بعنی مبلمان بتنی محدودیتی در رنگ پذیری نداشته باشد و هم اینکه باید از منظر طراحی باشد.

بهتر است وقتی از یک مبلمان بتنی در یک خانه استفاده می شود، آن مبلمان بتنی دارای طراحی باشد که نا هماهنگ با طراحی سایر لوازم موجود در اتاق نباشد و بتواند هر تمی را بپذیرد. و خوشبختانه می دانید که مبلمان بتنی تولیدی هنزا این قابلیت را دارد. و از قراری که در نوشته “تنوع در طرح و بافت مبلمان بتنی” نیز بیان شد این محصول توانایی دارد به هر شکلی که مورد علاقه معماران و طراحان دکوراسیون ها باشد، طراحی شود تا به این ترتیب یک نظم و انسجام و زیبایی را به خانه هدیه دهد.

همچنین می توان از مبلمان بتنی در ترکیب با دیگر عناصر مانند شیشه و آینه طرح های خیلی زیبایی برای وسایل مختلف خانه مانند میز، صندلی، جاشمعدانی، گلدان، نیمکت، دیوار توالت و انواع و اقسام سازه هایی که در یک منزل وجود دارند، به وجود آورد که در حوزه آرت دکو قرار می گیرند. و امروزه مورد توجه ویزه طراحان هنری سازه ای قرار گرفته است.

در این شیوه، بتن را که می توان نمادی از معماری مدرن دانست، در کنار مس قرار داده تا بتواند ترکیب این دو با هم تعادلی را ایجاد کند. از طرفی بتن حس و حال سردی و سختی دارد و علاوه بر آن مس حالت گرمی و نرمی دارد که ترکیب آن ها تعادلی زیبا را به محیط عرضه می کند. از جهت رنگ نیز می تواند همراهی این دو در مبلمان بتنی ترکیبی دلنشین را ایجاد کند.

در معماری های تحت عنوان آرت دکو، چند مشخصه را باید لحاظ کرد. استفاده از مصالح سنگین و همچنین اینکه دکوری و تزئینی بودن در این سازه ها اولویت دارد و فرم های خلاقانه و شکسته استفاده می شود. که همه این ها را می توان در مبلمان بتنی سراغ گرفت. و شما نیز می توانید برای بهره مندی از چنین سازه های ترکیبی و زیبایی با کارشناسان و متخصصان ما در هنزا تماس بگیرید. همچنین مشاهده صفحه محصولات هنزا را از دست ندهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *