برخی مواد و سیالات هستند که خاصیت اسیدی دارند و ممکن است در برخود با مواد دیگری باعث واکنش شیمیایی یا خوردگی آن ها شوند. از طرف دیگر نیز برخی مواد هستند که خصوصیت بازی یا قلیایی دارند و آن ها نیز می توانند با برخی دیگر مواد واکنش دهند. خصوصیات قلیایی یا اسیدی می تواند در مایعات و یا حتی در گازا وجود داشته باشد. مثلا ممکن است هوای یک ناحیه هوایی اسیدی باشد. برای استفاده از درپوش بتنی این مسئله را لزوما باید توجه کرد.

اگر که مواد موجود در یک مجرا یا محفظه دارای خاصیت اسیدی یا بازی باشد یا در محیطی که دارای چنین خاصیت هایی است بخواهیم برای بستن دریچه ای از درپوش استفاده کنیم باید توجه داشته باشیم که نمی توان از هر نوع درپوشی استفاده کرد. چرا که لازم است مثل درپوش بتنی دارای قوام لازم در برابر این خواص باشد. چنانچه در نوشته “دقت نظر در استفاده و نصب درپوش بتنی” به این مسئله اشاره شد. و گفتیم که در انتخاب درپوش بتنی چه معیارهایی ضرورت دارد که مورد بررسی قرار گیرد.

تضمین کارآیی درپوش بتنی در شرایط مختلف

با توجه به عوامل مختلفی که می تواند بر روی درپوش بتنی به عنوان یک وسیله ای که کارکرد آن مهر و موم کردن است، (که چند تا از این عوامل عبارتند از میزان رطوبت موجود در محل، کیفیت دوغاب یا مواد چسبنده ای که برای ساخت درپوش بتنی یا مهر و موم کردن آن بر روی دریچه به کار گرفته می شود، مهارت و کارآزمودگی افرادی که دست اندرکار اجرا هستند و همچنین شرایط حجوی و محیطی) کارشناسان هنزا می توانند با بررسی های دقیق درپوش بتنی را برای استفاده در هر شرایطی تضمین کیفیت کنند.

از لحاظ ابعاد نیز خیالتان راحت باشد. چرا که محدودیتی در ساخت درپوش بتنی از لحاظ سایز وجود ندارد. برای اطمینان از این مطلب بهترین کار مشاهده محصولات در صفحه درپوش بتنی هنزا است. البته برای سفارش ساخت محصول خود لازم است که ابتدا با متخصصان ما در هنزا تماس گرفته و مشورت انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *