همانطور که بتن را با ترکیب سیمان پرتلند، شن و ماسه (یا اصطلاحا سنگریزه یا ریزدانه) و همچنین آب ساخته می شود، برای ساختن جی اف آر سی / جی آر سی می توان همین ترکیب را با افزودن الیاف شیشه تقویت کرد. افزودن این الیاف مقاومت های این محصول را به طوری ویژه بالا می برد. همچنین برخی مواد هستند که اضافه کردن آن ها به جی اف آر سی / جی آر سی می تواند این ترکیب را بسیار کاراتر کند.

برای بررسی این افزودنی ها به شما مطالعه مقاله “جی اف آر سی / جی آر سی نمایی لوکس” را پیشنهاد می کنیم. حال بهتر است تاریخچه به وجود آمدن این محصول را با هم بررسی کنیم. در این نوشته به دنبال بررسی و تست انعطاف پذیری نتایج کامپوزیت هایی هستیم که با الیاف شیشه ای که در برابر محیط های قلیایی مقاوم هستند، می باشیم.

بررسی کامپوزیت های جی اف آر سی / جی آر سی

البته علاوه بر الیاف شیشه موجود در جی اف آر سی / جی آر سی، ماتریس اصلاح شده با پلیمر که در محیط طبیعی رشد کرده می تواند به تقویت و تسلیح جی اف آر سی / جی آر سی کمک کند. در برخی از انواع بتن های جی اف آر سی / جی آر سی، علاوه بر موارد گفته شده، مواد پوزولانی نیز به ماتریس افزوده شده است.

هر کدام از این افزودنی ها می توانند خواصی ویژه را به جی اف آر سی / جی آر سی بیفزایند. که بتن هایی تولید می کنند که کاربرد آن ها با هم متفاوت است. پوزولان نیز از جمله این افزودنی هاست. که در نوشته “پوزولان افزودنی به جی اف آر سی / جی آر سی” اثری را که می توانند بر روی این دسته از پنل های پیش ساخته بگذارند بررسی نمودی ایم.

که شما می توانید به طور دقیق تر آن را مورد بازدید قرار دهید اگر به صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا مراجعه کنید. البته تماس با کارشناسان و متخصصان هنزا نیز کمک بزرگی به شما برای خریدی مطمئن تر می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *