اگر مقالات هنزا در رابطه با معرفی و بیان خصوصیات جی اف آر سی / جی آر سی دنبال کرده باشید، در یافته اید که این محصول نسل جدیدی از بتن ها هستند که ابتکار ویژه ای برای بهبود کیفیت ها مکانیکی، مقاومتیو زیبایی آن به کار رفته است. که این ابداع و ابتکار که توانسته منجر به افزایش گستره کاربری های جی اف آر سی / جی آر سی شود، استفاده از الیاف شیشه در مخلوط بتن می باشد که به آن فایبرگلاس گفته می شود.

از جمله امکاناتی که جی اف آر سی / جی آر سی برای سازندگان ساختمان ها و نماها فراهم کرده است و این امکان در بتن وجود نداشت، توانایی تولید پنل هایی با ابعاد بزرگ است که می تواند کمک بزرگی به یکنواختی سطحی و همچنین زیبایی بصری نما داشته باشد. به خصوص در طراحی های خاص نما این ویژگی جی اف آر سی / جی آر سی به درد می خورد. که در مقاله “قطعات جی اف آر سی / جی آر سی در ابعاد بزرگ” در رابطه با آن به طور کامل صحبت کردیم و دوستان علاقه مند می توانند به آن مراجعه کنند.

بررسی های تکنیکی جی اف آر سی / جی آر سی

سپس سعی کردیم به این نگرانی برخی سازندگان و مالکان ساختمان ها بپردازیم که آیا اگر برای نمای یک ساختمان از جی اف آر سی / جی آر سی استفاده کنیم می تواند در برابر عوامل گوناگونی که می تواند موجب تخریب سطح نما شود از خود مقاومت نشان دهد یا خیر؟ این سوال سوالی مهم است که باید به آن پاسخ داده شود که بتواند نمای ساخته شده با جی اف آر سی / جی آر سی را تضمین کند.

برای پرداختن به این دغدغه مقاله ای تحت عنوان “بررسی آزمایشگاهی مقاومت سطحی جی اف آر سی / جی آر سی” نوشته شد و نشان دادیم که شرکت هنزا به دلیل برخورداری از آزمایشگاهی مجهز به همراه پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی، می تواند از لحاظ مقاومت مصالح و مقاومت سطح، جی اف آر سی / جی آر سی را مورد آزمایش و بررسی قرار دهد و به این ترتیب برای ما میزان پایداری این محصول را در شرایط گوناگون روشن سازد که در واقع پاسخی به دغدغه و نگرانی های سازندگان می باشد.

مثلا بررسی می کنیم که آیا جی اف آر سی / جی آر سی می تواند قدرت کافی را برای مقابله با حرارت و شعله های آتش داشته باشد یا خیر. آیا جی اف آر سی / جی آر سی می تواند مانع گسترش آتش شود و یا اینکه مانند برخی از مصالح ساختمانی، خود باعث گسترش شعله ها می گردد. و یا سوالاتی که درباره تاثیر رطوبت و باران بر روی نماهای پوشیده شده با جی اف آر سی / جی آر سی مطرح است.

و چنان چه بررسی های دقیق و فنی کارشناسان هنزا نشان داده است جی اف آر سی / جی آر سی به خوبی در برابر این عوامل از خود مقاومت نشان می دهد و استفاده کنندگان و سازندگان ساختمان را به استفاده و بهره مندی از جی اف آر سی / جی آر سی ترغیب می کند.

برای آنکه بتوانید بیشترین بازدهی را از مصالح جی اف آر سی / جی آر سی برای استفاده در سازه مورد نظر خود داشته باشید بهتر است با متخصصان این زمینه در هنزا صحبت کنید و به علاوه صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا نیز برای مشاهده در اختیار شما خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *