اما چرا “بتن پلاک محصولی پیشرفته تر از نمونه های پیشین” است؟ دلایلی مختلفی را می توان برای این مسئله برشمرد. که کارشناسان هنزا که در زمینه تولید بتن پلاک و همچنین سایر محصولات بتنی و مواد ساختمانی فعالیت می کنند از جهات مختلفی این سوال را مورد بررسی قرار داده و آن را تبیین کرده اند. که در مقاله مورد نظر ما به این موارد پرداختیم و آن را از جنبه های مختلفی بازبینی و بازگو کردیم.

به صورت تیتروار می توان این مزیت های بتن پلاک را در مقایسه با سایر کفپوش هایی که برای پیاده رو ها و کناره خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد، به این صورت بیان کرد. صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از این موارد است. چرا که از مرحله برداشت مواد اولیه تا مراحل تولید و نصب و اجرا و همچنین نگهداری، نیاز به مصرف انرژی دارد که تولید بتن پلاک را اگر با دیگر موادی که برای پوشش کف استفاده می شود، مقایسه کنیم، خواهیم دید که مصرف انرژی در این زمینه بسیار کمتر است.

بتن پلاک را از هنزا بخواهید

طول عمر نیز از جمله ویژگی های حائز اهمیت بتن پلاک است. ماندگاری و طول عمر را می توان یکی از مهم ترین فاکتورهایی دانست که می تواند در اولویت بندی و سنجش کیفیت مصالح ساختمانی جزو معیارهای اصلی می باشد. یعنی هر چه پایداری و دوام یک مواد ساختمانی در شاکله ساختمان بیشتر باشد، به این معناست که آن محصول دارای رتبه بندی بهتری جهت انتخاب و استفاده می باشد.

زیبایی در ظاهر و شکل را نیز باید به موارد بالا اضافه کنیم تا متوجه دلیل رغبت زیاد سازندگان پیاده رو ها و متصدیان این کار جهت به کار گیری بتن پلاک برای این منظور شویم. برای همین که توانسته ایم بتن پلاک را در پنل هایی دارای ابعاد متناسب و در طرحی زیبا تولید کنیم، همواره بتن اکسپوز تولیدی هنزا مورد توجه سازندگان و سفارش دهندگان بوده است.

برای آنکه مسیر ارتباط بین مشتریان و کارشناسان هنزا را کوتاه کنیم، صفحه بتن پلاک هنزا را به همین جهت طراحی نموده ایم که توسط شما مخاطبان گرامی قابل مراجعه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *