بتن پلاک جزو واژه هایی است که به تازگی در صنعت ساخت و ساز کشورمان وارد شده است و برخی شرکت ها در زمینه تولید این محصول پیشقدم شده اند که گروه صنعتی و ساختمانی هنزا نیز جزو این شرکت ها می باشد. چرا که ما در هنزا قصدمان این است که هر گونه مصالح ساختمانی یا سازه عمرانی را که در سطح جهانی مطرح است و مورد استفاده مردم در کشورهای صنعتی و پیشرفته قرار می گیرد، بتوانیم با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان آن را در اختیار هموطنان عزیز خود قرار دهیم که بتن پلاک نیز از همین دست می باشد.

بتن پلاک را سعی کردیم در مقاله “معرفی مقدماتی بتن پلاک” به طوری عمومی به شما معرفی نماییم و این طور بیان شد که بتن پلاک زیرمجموعه بتن اکسپوز می باشد ولی معمولا آن دسته از بتن اکسپوز را بتن پلاک می گویند که در ابعاد کوچکتری تولید شده و به خصوص در ساخت پیاده رو ها و راه هایی که برای پیاده روی در یمان پارک ها و باغ ها و اطراف خیابان ها و غیر قرار دارند.

بتن پلاک محصولی پیشرفته تر از نمونه های پیشین

که با توجه به مطالبی که در نوشته “بتن پلاک دارای ماندگاری و طول عمر بالا” بیان شد، بتن پلاک هم باعث می گردد که کسانی که به عنوان راه رونده از آن استفاده می کنند تجربه بهتری از پیاده روی خود داشته باشند و هم اینکه این محصول به دلیل آنکه طول عمر و مقاومت بالایی دارد در نهایت سبب می شود که مخارج اقتصاری کمتری بر روی دست سازندگان آن قرار دهد.

علاوه بر آن کسانی که از پیاده روهای پوشیده از بتن پلاک استفاده می کنند می توانند از زیبایی طرح و رنگ آن ها نیز نهایت بهره و لذت را ببرند که این مطلب یعنی بعد زیبایی شناختی نیز یکی دیگر از ویژگی های بتن پلاک است که سازندگان، معماران و طراحان تاکید ویژه ای بر روی ان دارند و باعث استقبال از این محصول در سطح شهرها شده است و امروزه برای کفپوش کردن پیاده روها شهرداری ها از شرکت هایی که می توانند از بتن پلاک برای پوشش کف استفاده کنند درخواست می کنند که این عملیات را انجام دهند.

یکی از دلایلی که باعث می شود هر روزه در زمینه تولید مصالح ساختمانی ابداع جدیدی پیش بیاید و ما بتوانیم از محصولات نوین ساختمانی مانند بتن پلاک و دیگر محصولات تازه در کشورمان ایران و یا در جهان بهره مند شویم این است که هر محصول و مواد ساختمانی دارای مزایا و معایبی در کنار هم است. یعنی بتن پلاک و یا بهترین مصالح ساختمانی نیز همچنان جایی برای پیشرفت و بهتر شدن دارند که می توان با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته مصالحی را تولید کرد که فواید بیشتر و نواقص کمتری داشته باشند.

علاوه بر آن مبحث صرفه جویی انرژی نیز یکی از اساسی ترین مسائلی است که در تولید بتن پلاک در نظر گرفته می شود. در نوشته “صرفه جویی در مصرف انرژی با بتن پلاک” نیز در این رابطه صحبت کردیم و بحث صرفه جویی در فرآیند تولید این محصول را از نگاه کارشناسان هنزا مورد بررسی قرار دادیم.

در اینجا می توانیم صفحه بتن پلاک هنزا را به شما معرفی کنیم که در کنار مشاوره با متخصصان هنزا می توانند کمک بزرگی به شما در دستیابی به بهترین انتخاب داشته باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *