در نگاهی به تنوع طراحی ای که بتن اکسپوز می تواند بپذیرد، نگاهی نیز داشتیم به رنگ های مختلفی که این محصول می تواند بپذیرد. رنگ ها هم چنانچه می دانید نقشی اساسی در جلوه و زیبایی ایفا می کنند و بتن اکسپوز قابل پذیرش رنگ های مختلف است.

البته همانطور که در نوشته “طیف رنگ در تولید بتن اکسپوز” بیان شد، مشتریانی که از بتن اکسپوز استفاده می کنند تا نمای بیرونی یا داخلی ساختمان خود را پوشش دهند، معمولا خواهان استفاده از رنگ نرمال این محصول ولی در طیف رنگی بین پر رنگ تا کم رنگ می باشند.

ولی می دانید که بتن اکسپوز فقط برای پوشش نمای ساختمان، چه نمای بیرونی و چه نمای داخلی نیست. بسیاری از خانه های امروزی از این محصول که دارای تنوع و جذابیت است برای گاراژ، راه رو، پاسیو و یا محوطه کنار استخر خود استفاده می کنند. همچنین می توان آن بخشی از مسیری که ممکن است وسیله نقلیه داخل حیاط یک خانه طی کند را نیز به وسیله این محصول پوشش داد.

بتن اکسپوز و سنگدانه های زینتی

این محصول جذاب و دیدنی که کارآیی فراوانی دارد به وسیله اختلاط ریزدانه ها و سنگدانه ها با بتن به دست آمده است که برای تزئین آن می توان از سنگدانه های رنگی برای ترکیب سطحی آن استفاده نمود. برای اینکار پس از آنکه مرحله اختلاط تمام شد و این سازه وارد فرآیند آبکشی گردید و کاملا خشک شد، یک لایه از سطح رویی بتن اکسپوز را برداشته تا نمایی از سنگدانه های زینتی نمایان شود.

البته این شیوه برای همه بتن اکسپوزها اجرا نمی شود، بلکه برخی به دنبال استفاده از پنل های بتن اکسپوزی هستند که دارای سطحی کاملا یکنواخت، یکدست و ساده باشند که هر یک از این ها با توجه به درخواست و سلیقه مشتری قابل دسترسی است.

برای مراجعه به نمونه های داخلی انجام شده در این راستا از صفحه بتن اکسپوز هنزا دیدن کنید. شما هم می توانید در صورت تمایل طی تماس تلفنی با کارشناسان هنزا از این محصول زیبا بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *