هرچند مواد اصلی سازنده ایران GFRC / ایران GRC همان متریال هایی است که در ساخت بتن به کار گرفته می شوند، اما به جهت حساسیتی که در کاربرد ایران GFRC / ایران GRC وجود دارد، به ترکیب اصلی برخی مواد دیگری نیز اضافه می شود.

حساسیت کاربرد ایران GFRC / ایران GRC از این جهت است که از این محصول در نماهای ساختمانی و محیط های بیرونی استفاده می شود و چون هم باید دارای زیبایی سطحی و ظاهری باشد و هم اینکه بتواند در برابر اثرهایی که عوامل جوی و آب و هوایی می توانند بر آن وارد کنند، از خود مقاومت به خرج دهد، لذا توجه بیشتری باید در ترکیب آن لحاظ شود.

یعنی علاوه بر آنچه در ساخت یک بتن به کار می رود که عبارت است از سیمان پرتلند، شن و ماسه ها که به آن ها ریزدانه یا سنگدانه گفته می شود و آب که باعث اختلاط و ترکیب ان ها با یکدیگر می شود، افزودنی هایی مانند پوزولان، پلیمر، کرین و غیره نیز به ایران GFRC / ایران GRC اضافه می کنیم که در کنار الیاف شیشه به کار رفته در این محصول بتواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

انتخاب روش نصب ایران GFRC / ایران GRC

که معنایش این است که بتواند مقاومت های مکانیکی و سطحی ای که از ایران GFRC / ایران GRC انتظار داریم را برآورده سازد. و سازه ای داشته باشیم که قدرت و کیفیت آن در حد اعلا باشد که هر سازنده ای بتواند با اطمینان و خیال راحت آن را در سازه خود به کار ببندد.

همانطور که در نوشته “افزودنی ها در ترکیب ایران GFRC / ایران GRC” نیز به بررسی بیشتر این موضوع پرداختیم، افزودنی های دیگری نیز از جمله روان کننده ها یا فوق روان کننده ها به ایران GFRC / ایران GRC اضافه می شود که کارکرد اصلی این ها حفظ و نگهداری از زیبایی ظاهری این محصول است. به گونه ای که ما با سطحی صاف و صیقلی مواجه باشیم نه سطحی دارای نا همواری ها و زبری ها که جلوه بصری کار را مورد خدشه قرار دهد.

مرحله تولید ایران GFRC / ایران GRC

البته همانطور که مرحله ساخت و مواد اولیه تاثیر بسزایی در مرغوبیت پنل های ایران GFRC / ایران GRC دارند، مرحله اجرا و نصب این پنل ها بر روی ساختمان نیز دارای ارزشی برابر و هم سنگ آن است. چرا که ناگفته پیداست حتی اگر بهترین جنس ها و مصالح با بالاترین کیفیت به خوبی اجرا نشوند، نتیجه نهایی مورد قبول نخواهد بود. بنابراین باید که در مرحله نصب و اجرا نیز به اندازه مرحله تولید ایران GFRC / ایران GRC دقت و حساسیت ها لازم و مهندسی به کار گرفته شود.

البته برای نصب پنل های پیش ساخته ایران GFRC / ایران GRC بر روی نمای یک دیوار ساختمان می توان از شیوه های مختلفی بهره برد که در نوشته های پیشین که سعی کردیم به مختصات بتن ایران GFRC / ایران GRC از زاویه دید متخصصان هنزا بپردازیم، یکی از مقولات مورد بحث ما همین روش های پیاده سازی و اجرای ایران GFRC / ایران GRC بود. و گفته شد که استفاده از چسب برای نصب پنل ها و یا نصب پنل ها با استفاده ملات و دوغاب و یا نصب مکانیکی ایران GFRC / ایران GRC با استفاده از قاب ها و پیچ و مهره ها از راه های مختلفی است که می تواند به این منظور به کار گرفته شود.

هرچند برای انتخاب این که کدام روش تناسب بیشتری با ساختمان شما دارد باید به کارشناسان این فن مراجعه کنید که آن ها با بررسی فاکتورهای مختلف محیطی و برآورد هزینه هایی که هر یک از روش های نصب ایران GFRC / ایران GRC می تواند در پی داشته باشد در نهایت می توانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند که از لحاظ هزینه و کارآیی بهینه باشد.

به همین منظور است که شما لازم است با مهندسانی که وظیفه اجرای نمای ایران GFRC / ایران GRC را دارند مشورت کنید و از آن ها درباره امتیازات هر کدام از روش های نصب ایران GFRC / ایران GRC پرس و جو کنید. چرا که ممکن است شما حاضر باشید هزینه بیشتری را متقبل شوید ولی مطمئن باشید که نمای ایران GFRC / ایران GRC با استفاده از آن روش نصب مورد نظر می تواند ماندگاری و دوام بیشتری داشته باشد.

و یا حتی ممکن است شما ببینید که با توجه به کارکردی که ساختمان شما دارد، می توانید از روش های کم هزینه تر نصب ایران GFRC / ایران GRC استفاده کنید چرا که همان روش های ارزان تر نیز می توانند به خوبی نیاز شما را به یک نمای زیبا برآورده کنند و از این جهت دیگر نیازی به استفاده از راه هایی که هزینه های زیادی به شما تحمیل می کنند نخواهید داشت. ما در نوشته نصب ایران GFRC / ایران GRC بر روی قاب فولادیسعی کردیم شما را با یکی از شیوه های اجرایی ایران GFRC / ایران GRC آشنا کنیم.

در اینجا از شما می خواهیم که برای تکمیل بحث به صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا مراجعه کنید. چرا که در آن جا می توانید نمونه های این محصول را مشاهده کنید و همچنین جهت انجام سفارش با متخصصان و کارشناسان هنزا در تماس باشید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *