برای انجام یک عملیات ساختمانی در بخش ها و مراحل مختلف آن، مانند کفسازی بتنی، راه کار های مشخصی وجود دارد که می توانید با اطلاع پیدا کردن از آن ها شروع به انجام کار کنید. ولی لازم است به این مطلب توجه داشته باشید که کاری مانند کفسازی بتنی در اجرا با ظرافت ها و ریزه کاری های زیادی مواجه می شود که اگر کسی بی اطلاع از آن ها باشد نمی تواند به نتیجه مطلوب دست پیدا کند. به همین جهت، همانطور که در نوشته “مشاوره و کارشناسی در انجام کفسازی بتنی” بیان شد، بی نیاز از دریافت راهنمایی و مشاوره نخواهیم بود.

مثلا یکی از کارهایی که پس از اجرای کفسازی بتنی لازم است انجام شود، پرداخت سطح آن است که برای این کار معمولا می توان از ترکیبات مایع غشایی درمایی با رنگدانه های سفید استفاده کرد. این ترکیبات مایع کمک می کنند که سطح کفسازی بتنی دارای مقاومت بالاتری باشد. محکم تر شود و همچنین رنگدانه های سفید به افزایش زیبایی آن و همچنین قوام و ثبات رنگی آن کمک می کند. به این ترتیب می توان این مرحله را جزو مراحل محافظت و نگهداری از کفسازی بتنی قلمداد کرد.

افزودن مایع با رنگدانه سفید به کفسازی بتنی

بعضی اوقات این مرحله درمانی و محافظتی کفسازی بتنی به وسیله پوشش های پلاستیکی یا کاغذی ضد آب صورت می گیرد که به عنوان ورقه های پلی اتیلن استفاده می شوند. می توان از روکش های کرباسی یا حصیری نیز برای پوشش سطح کفسازی بتنی بهره برد. هر یک از این ها را باید با هماهنگی کامل با طراحان انجام داد. چرا که آن ها هم مباحث زیبایی شناختی سازه را مد نظر قرار دارند و هم درباره استقامت محصول نهایی نکاتی را لحاظ می کنند که رعایت آن بازدهی کار را افزایش می دهد.

بنابراین از شما می خواهیم که درباره این ویژگی های جزئی با کارشناسان و محققان ما در هنزا که در این زمینه فعالیت می کنند ارتباط داشته باشید. و چنانچه بتوانید از صفحه کفسازی بتنی هنزا نیز دیدن فرمایید، کمک بزرگی به شما خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *