در بین سطوح مختلفی که می توان به عنوان کفپوش در نظر گرفت، باید به دنبال آن متریالی برویم که بتواند ایده آل های ما را برآورده کند. یعنی تمام فکتورهایی که برای یک کفپوش مورد نیاز است، برای ما برآورده کند. به این ترتیب می توان اظهار کرد که توانسته ایم به آن چیزی دست پیدا کنیم که دنبالش بوده ایم. حالا به کفسازی بتنی می توانیم برگردیم. و جهت این برگشت به کفسازی بتنی برای این است که مشاهده کنیم آیا توانسته آنچه را ما به آن احتیاج داشته ایم به طور تمام و کمال برآورده سازد.

این همان چیزی است که مهندسان و سازندگان ساختمان ها به همراه طراحان و معماران در مورد آن تحقیق و بررسی می کنند. و برای آن که بتوانند به نتایجی قانع کننده برسند لازم است که پاسخ مناسبی برای پرسش هایی که در زمینه کارآیی و بازدهی کفسازی بتنی مطرح می شود، ارائه کنند. آن ها باید از پس این پرسش ها برآیند تا آنکه بتوانند با آرامش خیال این محصول را به همه کسانی که به دنبال محصولی جامع و با قدرت هستند معرفی کنند. کفسازی بتنی از این جهت یکتا و منحصر به فرد است.

مشاوره و کارشناسی در انجام کفسازی بتنی

پس چرا گروه هنزا توانسته است به آنچه دست اندر کاران ساخت و ساز برای پوشش سطوح نیاز دارند، دست پیدا کند؟ دلیل آن این است که توانسته است کفسازی بتنی را با بالاترین سطح کیفیت و مرغوبیت ارائه دهد. که این را مدیون پنل های پیش ساخته بتنی که جهت عملیات کفسازی بتنی به کار می روند، می باشد. که البته همانطور که می دانید این تنها راه نیست.

یعنی اگر به دنبال پوشش بتنی برای یک سطح می باشید که می تواند پیاده روی یک خیابان یا مسیری در یک پارک و یا غیره باشد، و یا حتی بخشی از مسیری که در حیاط خانه شما جهت ورود وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است، و کف پارکینگ و غیره، این کار به شیوه های دیگر نیز می تواند این نیاز را به خوبی اشباع کند. کفسازی بتنی می تواند علاوه بر آنکه از طریق استفاده از قطعات پیش ساخته به وجود آید، از طریق استفاده از بتن ریزی محلی نیز به دست آید.

بتن ریزی محلی جهت اجرای کفسازی بتنی می تواند سرعت اجرای کار را بالاتر ببرد. البته این به معنای اهمال کاری و یا انجام سرسری کارها نیست، بلکه این شیوه برای انجام این کار در ابعاد بسیار بزرگ مناسب است. چرا که ممکن است استفاده از پمل های پیش ساخته در این نوع کفسازی بتنی خیلی جوابگوی نیازهای مالکان و سازندگان از جهت هزینه های اقتصادی و سرعت اجرای کار نباشد. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام این عملیات به هر یک از دو شیوه مذکور، تمام بررسی های لازم صورت پذیرد.

بررسی های پیشینی برای اجرای کفسازی بتنی

این بررسی های پیشینی برای اجرای کفسازی بتنی را لازم است که طراحان و مهندسان و صاحبان پروژه با یکدیگر انجام دهند، چرا که باید محدودیت های زمانی و اقتصادی پروژه در کنار مصالح و روش های مناسبی که در اختیار است با هم در نظر گرفته شود تا به این ترتیب بتوانیم کفسازی بتنی را به بهترین وجه به اجرا درآورده و به منصه ظهور برسانیم. تنها با انجام این مشورت ها و توافقات است که می توان به یک پروژه کفسازی بتنی با بالاترین استانداردها دست پیدا کرد.

این گونه از کفسازی بتنی می تواند ما را به خواسته های خود برساند. همچنین لازم به یادآوری است که تنها زمانی شما می توانید کفسازی بتنی را به عنوان یک محصول و برند کارخانه و شرکت خود به دیگران ارائه کنید که دارای نمونه های اجرا شده و نهایی زیبا و چشمگیری باشید که آن ها بتوانند باعث شوند شرکت های دیگر و همچنین افرادی که در حال ساخت و ساز هستند و ممکن است نیاز به کفسازی بتنی داشته باشند، بتوانند نسبت به انجام کفسازی بتنی از سوی شما قضاوت صحیحی داشته باشند.

اما برای آنکه بتوان کفسازی بتنی را به شکلی تضمین شده و با قدرت بالاتر انجام داد لازم است به این نکته توجه داشته باشید که تنها زمانی می توانید انتظار داشته باشید که کفسازی بتنی دارای بالاترین سطح ایده آل است که از بهترین جنس و متریال برای ساخت بتن ان استفاده شود. هر چقدر که خود بتن به کار رفته دارای خصوصیات پیشرفته تری باشد، در نتیجه کفسازی بتنی اجرا شده نیز می تواند ایده آل تر و بهتر باشد.

در نوشته “اختلاط بتن در میکسر برای کفسازی بتنی” گفته شد که باید قبل از ریختن بتن به داخل قالب های در نظر گرفته شده، آن را به خوبی داخل میکسر مخلوط کرد تا به این طریق بتوان یکنواختی آن را تضمین کرد. برای این منظور می توان از بتن الیافی استفاده کرد که نسبت به بتن معمولی دارای مقاومت بسیار بالاتر و انعطاف پذیری بسیار بیشتری است و تاثیری عمده در بهبود نتیجه خواهد داشت.

به شما پیشنهاد می شود که به صفحه کفسازی بتنی هنزا نیز مراجعه نمایید. علاوه بر آنکه می توانید اطلاعات بسیاری در این زمینه را از طریق تماس با کارشناسان ما در هنزا به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *