دیگر استفاده از متریال های پر قیمتی که علاوه بر هزینه و انرژی زیاد، زمان زیادی نیز برای نصب آن ها صرف می شود، برای کفپوش کرده پیاده روها و سطوحی که محل تردد است، یا در میان فضاهای شهری قرار دارد، گذشته است. و افراد سعی می کنند که پروژه های خود را توسط بتن پلاک مفروش کنند. بتن پلاک متشکل از قالب هایی در ابعاد کوچک از بتن است که در کنار یکدیگر می توانند سطحی زیبا و چشمگیر را نمایش دهند.

ما تا کنون توانسته ایم که ارزیابی خوبی در زوایای گوناگون نسبت به بتن پلاک ارائه دهیم. که آخرین قدم آن را در نوشته “تحلیل بتن پلاک در ابعاد مختلف” می توانید مشاهده نمایید. در این نوشته به این پرسش پاسخ می دهیم که برای اجرای یک کفپوش خوب و زیبای بتنی به چه ابزار و ادواتی نیازمند هستیم. البته در نوشته های قبلی به برخی از ابزار مورد نیاز اشاره نمودیم.

استفاده از تقویت رنگ در بتن پلاک

یکی از این متریال ها یا امکانات استفاده از تقویت کننده رنگ است. این مواد به این شکل کار می کنند که پودرهایی هستند که آن ها را در کل سطح بتن پلاک پخش کرده و سپس آن را با استفاده از ماله بر روی بتن تازه پیش از نصب و اجرای آن می کشیم. به این ترتیب رنگی که بتن پلاک دارد ثابت مانده و مورد محافظت قرار می گیرد.

تقویت کننده رنگ باعث می شود که لایه مقاومی بر روی بتن پلاک شکل بگیرد که با استفاده از آن می توان شکل واضح و شفافی از این محصول را تولید کرد. و ماندگاری سطح وقتی بالا رود، نتیجه می شود که ماندگاری کل سطح افزایش پیدا می کند. به این ترتیب می توان مطمئن بود که عمر بتن پلاک دوچندان افزایش می یابد.

البته مواد دیگری نیز برای ارتقای راندمان این محصول وجود دارند که می توانید از طریق متخصصان ما آن را پیگیری نمایید و همچنین می توانید آن را در صفحه بتن پلاک هنزا دنبال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *