در مقایسه دو شیوه ساخت جی اف آر سی / جی آر سی که عبارتند از روش پیش مخلوط که در آن از قطعات و بریده های الیاف شیشه قبل از شروع اختلاط در ترکیب وارد می کنند، و روش اسپری که در حین مرحله اختلاط با استفاده از فشار دستگاه، قطعات الیاف شیشه بریده شده به درون ترکیب با فشار اسپری می شوند که راجع به برتری های روش دوم نسبت به اول در مقاله “روش ساخت جی اف آر سی / جی آر سی با متد اسپری کردن” گفتگو کردیم.

در این نوشته در امتداد مقالات قبل که معرفی بیشتر جی اف آر سی / جی آر سی به خوانندگان عزیز می باشد ابتدا به ابعاد استاندارد پنل های جی اف آر سی / جی آر سی می پردازیم که به صورت زیر می باشد:

  1. عرض هر قطعه: به طور استاندارد تا قطعات یکپارچه بزرگ با عرض 3 متر می توانیم پنل جی اف آر سی / جی آر سی داشته باشیم.
  2. طول هر قطعه: به طور استاندارد می تواند تا 3 و نیم متر باشد.
  3. ضخامت پنل: حداقل ضخامت پنل 6 میلی متر است و از آن کمتر نباید باشد.
  4. عرض مفصل ها: مینیمم عرض مفصل های جی اف آر سی / جی آر سی برای آنکه پایداری در برابر تخریب داشته باشند باید 1 سانتی متر باشد.

ابعاد استاندارد جی اف آر سی / جی آر سی چیست؟

البته این مطلب را در نظر داشته باشید که از لحاظ تئوری و نظری این امکان وجود دارد که سایز و اندازه ابعاد پنل های جی اف آر سی / جی آر سی می تواند از آنچه در اینجا گفته شد بیشتر باشد ولی مقاومت آن به طور قابل توجهی کاهش می یابد علاوه بر آنکه از لحاظ اقتصادی نیز هزینه بیشتری بر روی دست سازندگان جی اف آر سی / جی آر سی خواهد گذاشت.

بنابراین برای آنکه بتوانید به صرفه ترین و در عین حال متناسب ترین پنل ها را در اختیار داشته باشید لازم است که با متخصصان ما در هنزا مشورت نمایید. همچنین اندازه و ابعاد این محصول را در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا بررسی نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *