با توجه به کارآیی های مختلفی که برای مبلمان بتنی می توان در نظر گرفت، نوع مواد اولیه به کار رفته هم می تواند تفاوت هایی داشته باشد. مثلا در جایی که شما می خواهید مبلمان بتنی را به عنوان مصالحی به کار ببرید که جایی ثابت و مادام العمر داشته باشد، متفاوت است با زمانی که شما قصد دارید از یک سازه ای از مبلمان بتنی استفاده کنید که نیاز به جابجایی مداوم آن داشته باشید. هر کدام از این ها اقتضائات خاص خود را دارد.

و البته موارد و اختلافات دیگری نیز در کاربرد وجود دارد و همانطور که می دانید، مواد سازنده و نحوه تولید همواره باید با کاربرد تناسب داشته باشد. به همین دلیل در مقاله “چگونه مبلمان بتنی سبک بسازیم؟” در مورد ساخت مبلمان بتنی سبک صحبت کردیم که می تواند بسیاری از نیازهای کارکردی را برای ما برآورده سازد. اما در این نوشته به مطلب مرتبط دیگری در این رابطه اشاره خواهیم نمود.

آیا برای ساخت مبلمان بتنی از مواد افزودنی استفاده می شود؟

سوال ما این است که آیا استفاده از مواد افزودنی برای بهبود وضعیت مبلمان بتنی و تطبیق بیشتر آن با محل کاربردش موثر است؟ پاسخ به این پرسش البته مثبت است. و امروزه در صنعت ساخت و ساز استفاده از مواد افزودنی بسیار رونق دارد. چرا که به راحتی می توانند اثرات خاص و قابل توجهی را در بالندگی بیشتر مواد ساختمانی و مبلمان بتنی به همراه داشته باشند.

به عنوان نمونه می توان به افزودنی های حباب هواساز اشاره نمود. که این ها می توانند برای مبلمان بتنی مقاومتی را به همراه داشته باشند که به راحتی بتواند در برابر سیکل های گرامیی و سرمایی هوای محیط مقاومت داشته باشد. و بنابر آنچه گفته شد انقباض و انبساط محصول را تا حد قابل توجهی کنترل کنند.

مهندسان و کارشناسان هنزا می توانند برای آشناسازی شما با بهترین مواد افزودنی به مصالح ساختمانی همواره در دسترس باشند. تا به این ترتیب شما بتوانید نمونه هایی زیبا از محصولات که در صفحه مبلمان بتنی هنزا نمایش داده شده را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *