همانطور که می دانید در نوشته هایی که در اینجا از نگاه کارشناسان هنزا در رابطه با مبلمان بتنی انتشار می دهیم، هم سعی می کنیم در رابطه با ساختار مبلمان بتنی صحبت کنیم و روش های مختلفی که می تواند کارآیی آن را افزوده کند بیان نماییم و هم درباره محصولات گوناگونی که به عنوان مبلمان بتنی می تواند به صورت کاربردهای شهری و عمومی و همچنین کاربردهای داخلی در محل زندگی و یا محل کار مورد استفاده و بهره مندی قرار گیرد، صحبت کنیم.

مثلا در نوشته “صندلی های پولیش شده مبلمان بتنی” یکی از نمونه های زیبای مبلمان بتنی را به شما معرفی کردیم که ممکن است هر یک از شما علاقه مند باشد آن را برای استفاده در منزل خود و یا حتی محل خود داشته باشد. البته گونه ها و تنوع محصولی مبلمان بتنی با توجه به استقبال گسترده ای که از آن شده است، زیاد است و همچنان رو به گسترش است و شما می توانید با توجه به نیازها و سلیقه شخصی تان مبلمان بتنی مورد نیاز خود را سفارش داده یا انتخاب کنید.

چگونه مبلمان بتنی سبک بسازیم؟

اما در نوشته امروز می خواهیم به این بپردازیم که گاهی می توان انواع مختلف یک متریال را با هم ترکیب کرده و یک محصول جدید تولید نمود. مثلا شما می توانید بتن رینگی را با بتن سبک در هم آمیخته و نوعی جدید از مبلمان بتنی را به دست آورید. این کار باعث می شود که در مبلمان جدیدی که ساخته می شود هم از زیبایی های بتن رنگی بهره مند شوید که قبلا در نوشته هایی در رابطه با جلوه های هنری مبلمان بتنی که از آن از رنگدانه های فلزی و رنگدانه های سرامیکی استفاده می شود، صحبت کردیم.

علاوه بر آن اینکه شما خواهید توانست از سبکی بتن های سبک در سازه مبلمان بتنی بهره مند گردید. به این ترتیب دوام و ماندگاری مبلمان بتنی تلفیقی شما افزایش می یابد. به خصوص اگر شما می خواهید مبلمان بتنی را در موقعیتی به کار ببرید که جایگاه ثابتی نداشته باشد و ممکن است بخواهید آن را به راحتی جابجا کنید، در این صورت وزن سبک از جمله فاکتورهایی است که به دنبال آن خواهید بود و می تواند امکان انتقال و حمل و نقل راحت مبلمان بتنی را برای شما فراهم آورد.

مثلا اگر مبلمان بتنی شما یک گلدان باشد و یا یک زباله دان و یا حتی یک صندلی که بخواهید آن را با تغییر دکوراسیون جابجا کنید. همه این ها را شما تنها زمانی خواهید توانست به سادگی انجام دهید که از بتن سبک نیز در مخلوط و ترکیب مورد نظر خود استفاده کنید، چرا که در غیر این صورت جابجایی برای شما معضل بزرگی خواهد بود.

به علاوه فایده دیگری که این ترکیب می تواند برای شما به ارمغان داشته بیاورد این است که به افزایش مقاومت فشاری و همچنین بیشتر شدن مقاومت کششی مبلمان بتنی منجر می شود و این ها سبب می گردد که پارامترهایی مانند ماندگاری و پایداری محصول در قبال نیروهای پیرامونی افزایش پیدا کند.

برای آنکه بتوانید با نمونه هایی از این نوع ترکیبات در مبلمان بتنی بیشتر آشنا شوید می توانید به صفحه محصولات هنزا مراجعه نمایید. به علاوه هرگونه سوال و پرسشی در این زمینه را می توانید با متخصصان و کارشناسان هنزا مطرح نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *