در مقاله “مبلمان بتنی، تلفیق کیفیت و استایل” به اجمال درباره اینکه چرا استفاده از این متریال در ساخت انواع مبلمان رونق پیدا کرده است، سخن گفتیم در این نوشته قصد داریم امتیازات و فواید بهره مندی از این محصول را از ابعاد مختلف مورد توجه قرار دهیم که عبارتند از:

  1. مزایای کاربردی استفاده از این متریال
  2. مزایای زیبایی شناختی این سازه

مزایای کاربردی استفاده از مبلمان بتنی

به جهت کاربرد می توان مزیت های زیر را برای این محصول برشمرد:

چرا مبلمان بتنی استفاده کنیم؟

1.        طول عمر بسیار بالا (Extremely Durable): که در نهایت باعث ماندگاری دکوراسیون منزل و یا محیط کار شما می شود. صرفه اقتصادی این ویژگی آن است که مجبور نخواهید بود در طول مدت کمی مبلمان بتنی خود را با نمونه جایگزین آن تعویض نمایید.

2.       تقویت شدگی (Reinforced): شرکت گام آبی فردا تولید کننده محصولات هنزا برای ساخت این سازه از بتن الیافی و یا جی اف آر سی / جی آر سی استفاده می کند که بتنی مسلح است و قابلیت های فراوانی نسبت به بتن معمولی دارد که می توانید در مقاله “مبلمان جی اف آر سی / جی آر سی دست ساز در ملبورن” بیشتر در رابطه با آن اطلاعات کسب کنید.

3.      مقاومت در برابر آب و لکه (Reinforced): از این ویژگی می توان برای ساخت و استفاده مبلمان بتنی برای استقرار در محیط های بیرونی و فضاهای باز بهره برد.

4.       مقاومت بالا در برابر آب و هوای نامناسب (Good Weather Resistant): وجود انواع ذرات شیمیایی و مواد آلوده در فضاهای شهری می تواند باعث اثرات مخرب بر روی برخی مصالح ساختمانی باشد. اما مبلمان بتنی در برابر این شرایط جوی آلوده به خوبی مقاومت از خود نشان می دهد.

این ها برخی از برجسته ترین مزیت های کاربردی این محصول است که می توانید نمونه های تولیدی و عرضه شده توسط تیم متخصص و طراحان ما را در صفحه مبلمان بتنی هنزا دنبال نمایید.

مزایای زیبایی شناختی مبلمان بتنی

ممکن است مردم درباره استفاده از مواد ساختمانی متفاوت، ذوق و سلیقه گوناگونی داشته باشند، اما افرادی که به دنبال یک سبک زندگی مینیمالیستی هستند، مبلمان بتنی انتخاب بهینه آن ها خواهد بود. دو ویژگی برای بروز این جلوه اهمیت دارد:

1.        رنگ خاکستری خنک این محصول

2.       ایفای یک طراحی معاصر و مدرن

علاوه بر موارد فوق باید انطباق پذیری را نیز به خصوصیات ویژه این محصول اضافه نماییم که سبب می گردد شما بتوانید از این محصول در همراهی با المان ها و عناصر مختلف ساختمانی به خوبی استفاده کنید. شما می توانید از آشپزخانه گرفته تا اتاق پذیرایی و یا حتی محیط های صنعتی از مبلمان بتنی به عنوان گزینه اصلی خود استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید از سازه های مختلف این محصول استفاده نمایید، می توانید سفارش مورد نظر خود را با کارشناسان و طراحان ما در هنزا در میان بگذارید تا این محصول را با طرح، رنگ و بافت دلخواه شما در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسانند.

[button link=”https://henza.net/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/”] تماس با ما[/button]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *