در نوشته “ویژگی های منحصر به فرد بتن اکسپوز چیست؟” سعی کردیم که به مختصات بتن اکسپوز اشاره کنیم و تا حد امکان این محصول را معرفی نماییم. اما مطلب دیگری که در حال حاضر قصد داریم به آن بپردازیم شیوه های مختلف نصب بتن اکسپوز است. همانطور که تا به حال اشاره کرده ایم، دو نوع متفاوت از روش های اجرایی در مورد بتن اکسپوز وجود دارد:

  1. نصب این محصول به روش استفاده از پنل های پیش ساخته
  2. نصب بتن اکسپوز به روش قالب گذاری و بتن ریزی در محل

در مورد شیوه های مختلفی که درباره اینکه چگونه بتن اکسپوز را اجرا کنیم در مقالات قبلی صحبت کرده ایم. اما علاوه بر آنکه شما کدام یک از شیوه های بالا را انتخاب می کنید، این مسئله حائز اهمیت است که هر کدام را می توان به دو شیوه اجرای خشک و اجرای تر پیش برد.

چه شیوه ای در نصب بتن اکسپوز بهتر است؟

معنای این امر آن است که می توان بتن اکسپوز را به شیوه دوغابی و با استفاده از دوغاب به عنوان چسب استفاده کرد و یا آنکه بدون استفاده از این محصول. برای آنکه با خصوصیات و جزئیات استفاده از این دو شیوه آشنا شوید بهتر است علاوه بر این نوشته مقالات بعدی ما را نیز دنبال کنید که قصد داریم در آنها راجع به جزئیات دقیق تر استفاده از این دو نوع محصول گفتگو نماییم.

آن چیزی که در نصب بتن اکسپوز و یا نصب هر محصول ساختمانی دیگری اهمیت دارد، این است که شما روش مورد نظر خود را باید به تناسب بقیه فاکتورهای سازه ای، محیطی، آب و هوایی و اقتصادی مد نظر خود انتخاب کنید. و هر شیوه ای که انتخاب گردد، مهم آن است که آن شیوه به خوبی و با دقت اجرا شود تا بتواند جواب درخور و مناسبی برای شما به همراه داشته باشد.

برای آگاهی از آنکه برای ساختمان شما چه روشی مناسب تر است می توانید به صفحه بتن اکسپوز هنزا مراجعه نمایید و یا آنکه طی ارتباط با متخصصان ما در هنزا در این رابطه مشورت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *