با توجه به مقاله “نگاهی نو به بتن جی اف آر سی / جی آر سی” می توانید ببینید که اولا چه مسیری در صنعت ساختمانی و صنعت تولید مصالح ساختمانی طی شده است تا اینکه به تولید بتنی به نام جی اف آر سی / جی آر سی دست پیدا کنیم و همچنین می توانید با جزئیات بیشتری راجع به سودمندی و فواید جی اف آر سی / جی آر سی آشنا خواهید شد.

البته لازم به ذکر است که همانطور که می دانید، جی اف آر سی / جی آر سی کارکردهای مختلفی دارد و می تواند در بخش های مختلفی در فضاهای ساختمانی و همچنین تاسیسات شهری به کار گرفته شود که پیش تر به این موارد اشاره نمودیم ولی اگر اکنون بخواهیم به مواردی چند از کاربردهای جی اف آر سی / جی آر سی اشاره نماییم موارد زیر قابل ذکر است؛

نگاهی به موارد متنوع استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی

در نمای داخلی خانه شما می توانید از پنل های جی اف آر سی / جی آر سی برای پوشش دیوارها یا سقف استفاده کنید. البته سازه های دکوری هنری و تزئینی را نیز می توان از این محصول، تولید نمود. علاوه بر آن در بخش هایی مثل جزیره یا کانتر آشپزخانه نیز استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

ستون های خانه که معمولا بخشی از جلوه هنری خانه را در خود بروز می دهند، به همراه سرستون ها بخش دیگری هستند که گزینه استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی در آن ها در اختیار است. به علاوه ساختمان ها یا اماکن بزرگ و مجللی که دارای گنبد هستند نیز می توانند برای طراحی آن در فکر استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی باشند.

این ها همه غیر از استفاده ای است که از پنل های جی اف آر سی / جی آر سی برای پوشش نمای بیرونی ساختمان می تواند انجام گیرد که این روزها به شدت این استفاده از پنل های جی اف آر سی / جی آر سی رو به گسترش و استقبال است. اضافه بر آن برخی مهندسان و معماران در ساخت نرده های تزئینی در محیط های داخلی یا بیرونی یک ساختمان نیز از جی اف آر سی / جی آر سی بهره می برند.

البته همانطرو که در جریان هستید و با مطالعه مقالات هنزا در رابطه با جی اف آر سی / جی آر سی دریافته اید کاربرد جی اف آر سی / جی آر سی فراتر از آن است که صرفا منحصر به فضای داخلی ساختمان باشد، بلکه در ساخت پل ها و زیرگذرها نیز می توان از آن استفاده نمود. همچنین به جهت مقاومتی که این محصول در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد، استفاده از آن در تجهیزات و مناطق دریایی قابل قبول است.

مثلا می توان در منابع ذخیره سازی و همچنین در ساخت پل های شناور و علاوه بر آن در ساخت اسکله ها از این نوع بتن الیافی استفاده کرد. که شما هم می توانید در صورتی که برای محیط های ساختمانی یا غیر ساختمانی نیازمند به استفاده از جی اف آر سی / جی آر سی باشید، با متخصصان هنزا تماس بگیرید و همچنین مشاهده نمونه های این محصول را در صفحه جی اف آر سی / جی آر سی هنزا از دست ندهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *