مبلمان بتنی به قدری توانسته در میان اقشار مختلف برای خود طرفدارانی جذب کند که انواع گوناگونی از محصولات را می توان با بهره مندی از طراحی مبلمان بتنی تولید نمود. یکی از نمونه های تولیدی مبلمان بتنی است که به عنوان میز پذیرایی می توان در محیط های باز و پاسیو مورد استفاده قرار داد و زیبایی و کاربرد جالب توجهی دارد که جهت آشنایی می توانید به نوشته “آیا با مبلمان بتنی می توان میز پذیرایی فراهم کرد؟” مراجعه نمایید.

برای محیط های کوچک مانند محیط های بسته یا کافه هایی که نیاز به مجموعه میزها و صندلی های زیادی داریم که حجم کوچک آن ها می توان کمک کننده باشد، بهتر است که از مبلمان بتنی کوچک استفاده کنیم که طراحی ظاهری آن ها مینیمال است و تناسب بالایی با محوطه های فانتزی دارد. برای این ممجموعه ها که شما نیازمند میز و صندلی هایی در منطقه ای کوچک هستیم، می توان از مبلمان بتنی مخصوص استفاده نمود.

میز کوتاه یکی دیگر از نمونه های مبلمان بتنی

یکی دیگر از نکاتی که درباره مبلمان بتنی جذاب و چشمگیر است این نکته است که نمونه های زیادی ندارد. یعنی به جهت آنکه هنوز در برخی محافل و برای برخی افراد مزیت های استفاده و به کار گیری مبلمان بتنی روشن نشده است، و آشنایی چندانی حاصل نشده است، شما می توانید با استفاده از مبلمان بتنی خود را خاص و ویژه نشان دهید. چرا که به کارگیری یک مبلمان بتنی منحصر به فرد با طراحی زیبای آن می تواند شما را از دیگران در این زمینه متمایز کند.

البته این اتفاق به طودی خواهد افتاد و استفاده از مبلمان بتنی به زودی به طور گسترده در اقصی نقاط جعهان و حتی در کشور خودمان نیز جا خواهد افتاد و به تدریج شاهد رونق گرفتن به کار گیری مبلمان بتنی خواهیم بود. همه این ها به سبب امتیازات و فوایدی است که بهره مندی از این محصول می تواند برای ما به ارمغان آورد که ما سعی کردیم در نوشته های قبلی به چند نمونه از آن اشاره نماییم.

در تصویر بالا ترکیبی از میز کوتاه مبلمان بتنی را با رنگ تیره مشاهده می نمایید که در کنار صندلی های شفاف کوتاه توانسته است یک مجموعه زیبا را به وجود آورد. همچنین قابی که چراغ آویز بالای میز قرار گرفته است و دارای رنگی هماهنگ با مبلمان بتنی است توانسته است در دو چندان کردن زیبایی این مجموعه اثر بخش باشد. همواره باید لحاظ کرد که زیبایی یک مجموعه را به صورت کل باید در نظر گرفت و نباید تصور شود که زیبایی یک جزء به تنهایی می تواند برای ما کافی باشد.

بلکه عمده کار طراحان این است که بتوانند عناصر مختلفی را که در کنار یکدیگر قرار می گیرند با هم به گونه ای طراحی کنند که با هم بتوانند محصولی زیبا بیافرینند. به خصوص در مورد مبلمان بتنی این مسئله باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد چرا که در مورد این محصول می بینیم که در ترکیب با همه المان های داخلی یک خانه قرار دارد.

شما برای آنکه بتوانید مبلمان بتنی خود را به خوبی و مرغوبیت تمام طراحی نمایید بهتر است با طراحان و کارشناسان ما در هنزا در ارتباط قرار داشته باشید. به علاوه آنکه می توانید به صفحه محصولات هنزا نیز مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *