مسئله رنگ در سازه ها و شاید بتوان گفت در هر وسیله ای یک مساله مهم است که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت. در واقع یکی از جنبه های ارتباطی انسان با اشیا و ابزاری که در اطرافش قرار دارد، رنگ ها هستند. رنگ می تواند نشان دهنده کارآیی یک شیء نیز باشد. همچنین می تواند باعث جذبو جلب توجه اطرافی باشد که با آن در ارتباط است. به همین جهت وقتی درباره کارآیی و انواع مبلمان بتنی صحبت می کردیم گفتیم که یک از موارد مهمی که باید درباره آن با هم صحبت کنیم، رنگ مبلمان بتنی می باشد.

رنگ علاوه بر آن که می تواند به نوعی احساس مثبتی از یک شیء به انسان منتقل کند و یا اینکه تا حدی نشانگر عملکرد آن وسیله باشد، اگر خوب به آن پرداخته نشود و یا اینکه پس از مدتی آن وسیله یا آن سازه رنگ خود را از دست دهد می تواند سبب شود که افرادی که از طریق مشاهده با آن در ارتباط هستند ارتباط ضعیف تری با آن برقرار کنند. در مورد مبلمان بتنی نیز همچون سایر اشیا و سازه ها همین موضوع برقرار است و مبلمان بتنی را با رنگ پایدار آن می توان یک سازه قدرتمند شناخت.

مبلمان بتنی گامی نو در صنعت مبلمان

به خصوص در جامعه مدرن و امروزی که انسان ها در قالب های مختلف زندگی در پی وارد کردن مقوله زیبایی و هنر به درون زندگی خود هستند، نمی توان از رنگ به عنوان یک ابزار و مفهوم مهم و اساسی چشم پوشید. ما در بررسی مبلمان بتنی به همین دلیل بررسی کردیم که چگونه می توان رنگی پایدار و ثابت که پس از گذشت زمان دچار رنگ پریدگی و تخریب مگردد به دست آورد. و آن مبلمان بتنی که دارای چنین خاصه ای باشد در واقع مبلمان بتنی برتر و ممتازی خواهد بود.

به خصوص زمانی که بخواهیم از مبلمان بتنی مورد نظر خود در فضای باز استفاده کنیم و تنها کاربرد مبلمان بتنی ای که خریداری می کنیم، محدود به محیط های داخلی ساختمان ها و آپارتمان ها نباشد، مقوله ثبات و کیفیت رنگ اهمیت دوبرابری پیدا می کند.

چرا که همان طور که می دانیم در فضای باز علاوه بر باد و باران، آلودگی های محیطی و مواد شیمیایی و رطوبت های محیطی و نور خورشید و اشعه های مضر مانند اشعه های ماوراء بنفش وجود دارند که هر یک از این ها می توانند علاوه بر تاثیر تخریبی که بر خود مصالح مورد استفاده بر سازه استفاده شده در مبلمان بتنی داشته باشند، بر رنگ سطحی آن ها نیز اثر کنند و باعث پریدگی رنگ و یا کم رنگ شدن آن شوند. به همین جهت مساله محافظت و نگهداری از ثبات رنگ مبلمان بتنی باید مورد توجه سازندگان و استفاده کنندگان از این محصول زیبا و پر قدرت قرار گیرد.

مبلمان بتنی مستحکم و زیبا

ما در شرکت گام آبی فردا که تولید کننده محصولات هنزا از جمله مبلمان بتنی هنزا می باشد به خوبی به این مساله دقت و توجه کافی را روا داشته ایم و با بهره مندی از برترین متخصصان و پژوهشگران و همچنین پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات سعی در تولید مبلمان بتنی داشته ایم که علاوه بر خصوصیات برتر مکانیکی و مقاومتی از لحاظ هنری و زیبایی نیز دارای رتبه اول و درجه یک باشد. که از جمله رنگ آن ها نیز دارای همین ویژگی می باشد و ما به طور کامل سعی کردیم که در نوشته “ماندگاری رنگ بالا در مبلمان بتنی” این مساله را مورد بازبینی قرار داده و نحوه رنگ آمیزی مبلمان بتنی را برای خوانندگان و مخاطبان گرامی تشریح کنیم.

البته باید توجه داشته باشید که نه تنها مبلمان بتنی بلکه هر کدام دیگر از مصالح ساختمانی که در هر بخش از حوزه های ساخت و ساز به کار گرفته می شوند علاوه بر آنکه در مرحله تولید و استفاده از مواد اولیه باید دارای مرغوبیت مواد اولیه و همچنین کیفیت مراحل تولید باشند، بلکه پس از ساخت و استقرار در محل مورد استفاده، نیاز به نگهداری و مراقبت دارند تا آنکه همواره بتوانند همان کارآیی و کیفیت اولیه خود را حفظ کنند که این مسئله شامل مبلمان بتنی یا هر محصول ساختمانی دیگری می شود.

اما نفاوت مبلمان بتنی با برخی دیگر از محصولات سازه ای در این است که مبلمان بتنی به نگهداری و مراقبت بسیاری که نیاز به هزینه های چندانی باشد احتیاج ندارد و به همین جهت می توان با استفاده از روش هایی ساده به سادگب مدت زمان عمر و ماندگاری این محصول را افزایش داد که در نوشته “کاربرد سیلر برای ارتقای کیفیت مبلمان بتنی” به یکی از این روش ها پرداختیم و توضیح دادیم که چگونه با استفاده از سیلر می توان سبب شد که رنگ سطحی این محصول دارای ماندگاری بالا باشد.

دلایل ذکر شده در بالا هر یک می تواند انگیزه ای باشد که اگر شما نیز در فکر استفاده و خرید مبلمان هستید حتما از این محصول نوین و بروز غافل نشوید و از مزایای آن بهره مند گردید. و جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با مشاوران و کارشناسان هنزا می توانید تماس بگیرید. ما نیز در صفحه محصولات هنزا نمونه هایی از بهترین محصولات مبلمان بتنی هنزا را برای مشاهده شما فراهم آورده ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *