مبلمان بتنی راهی را برای سازندگان و همچنین مصرف کنندگان و استفاده کنندگان باز کرده است که پیش از این چنین امکاناتی برای آن ها فراهم نبوده است. ما نیز در راستای معرفی هر چه بیشتر این مبلمان طی مقالاتی که با این مضمون تا به حال از طریق متخصصان هنزا انجام داده ایم.. نوشته هایی را در اختیار شما قرار داده ایم که هر یک می توانند مزیت و فایده ای از مبلمان بتنی را بر شما مکشوف کنند.

این ها همگی مراحلی است که می توانند به انتخاب شما کمک شایانی بکنند. اگر قصد خرید مبلمان داشته باشید، حتما به این سلسله مقالات مبلمان بتنی توجه لازم را داشته باشید تا به این ترتیب بدانید که تفاوت و تمایز اجناس مختلفی که به وسیله آن ها این محصول تولید می شود در چیست. در مقاله “سادگی تمیز کردن مبلمان بتنی” یک مزیت ساده ولی بسیار از لحاظ کاربردی مهم را با هم بررسی کردیم که سهولت نظافت این سازه می باشد.

مبلمان بتنی؛ سبک اما پر قدرت
مبلمان بتنی؛ سبک اما پر قدرت

اما مزیت دیگر این است که بر خلاف آنچه به نظر می رسد، مبلمان بتنی چندان سنگین نیست. در واقع بتن توخالی می تواند شکل هایی را ایجاد کرده و سایزهایی را برای میزها ارائه دهد که اگر بخواهید آن ها را با چوب یا فولاد بسازید خیلی سنگین تر خواهد بود. و همچنین مبلمان بتنی نسبت به مبلمانی که از موادی مانند پلاستیک یا سرامیک تولید شوند، بسیار قوی تر خواهد بود.

اگر در ساخت مبلمان بتنی از جی اف آر سی GFRC استفاده کنید، می تواند به بتن وزن صلب یکدستی بدهد که فرساینده نیست ولی احساس بسیار مستحکم و پر قدرتی را به آن ارائه می دهد. پس اگر به دنبال سبکی موادی مانند پلاستیک و سرامیک هستید و در عوض می خواهید استحکام و قدرت متریالی مانند چوب یا فولاد را داشته باشید بهترین گزینه مبلمان بتنی است.

که نمونه های زیبای آن در صفحه مبلمان بتنی هنزا قابل مشاهده است و سفارش خود را بهتر است که از طریق تماس با کارشناسان هنزا با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *