یکی از جهات آنکه لازم است در مناطق شلوغ از سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی استفاده شود را در مقاله “چرا سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی مناسب پیاده رو های پر تردد است؟” بیان کردیم که می توانید به آن مراجعه نمایید. اما در این نوشته قصد داریم یکی از نمونه های سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی رنگی را خدمتتان معرفی نماییم.

در ابتدا لازم به ذکر است که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی رنگی، با دوام و کارآمد هنزا برای هر پروژه وسیع شهری یک گزینه ایده آل است. بافت های خاصی که بر روی سطوح سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی موجود است باعث می شود که اصطکاک کافی در سطح ایجاد شده و مانع از لغزندگی شخص یا وسایل نقلیه بر روی سطوح گردد.

سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی رنگی

همین امر سبب شده که سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی گزینه ای ایده آل برای مراکز حمل و نقل، پیاده روها و مناطق خرید و فروش باشد. برای انتخاب سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی سه رنگ را می توانید برگزینید؛ زرد نخودی، ذغالی و قرمز. آن ها وقتی که با هم استفاده شوند جذاب به چشم می آیند که می توان به کمک این رنگ های مختلف، مرزبندی بخش های مختلف را مشخص کرد و یا یک حس زیبایی شناختی یکپارچه را القا نمود.

همچنین پروسه ساخت سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی رنگی از مواد بازیافتی استفاده می کند. نکته آخر آنکه ابعاد این محصول بسته به ناحیه به کار رفته می تواند تفاوت کند. از قطعه های کوچک که حدود 5 سانتی متر در 7 سانتی متر است گرفته تا قطعات بزرگتر که تا اندازه 90 سانتی متر در 60 سانتی متر نیز می رسد. که بسته به اینکه قرار است چه سطحی پوشش داده شود، این ابعاد تغییر می کند.

شما نیز می توانید طرح دلخواهتان را برای سطح مورد نظر خود از صفحه سنگفرش بتنی / سنگ فرش بتنی هنزا انتخاب نمایید و به این ترتیب خواهید توانست با ارتباط با کارشناسان هنزا نمونه مورد نظر خود را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *