برای شناخت هر محصولی دو راه وجود دارد. که ما در ارتباط با وظیفه ای که در راستای معرفی محصولات ساختمانی مختلف و از جمله کفسازی بتنی احساس می کردیم، سعی بر این داشتیم که هر دو این راه ها را به خوبی طی کنیم. چرا که همانطور که تا حالا دریافته اید کارشناسان ما در هنزا این تعهد را نسبت به مخاطبان و هموطنان خود احساس می کنند که آن ها را با مصالح ساختمانی مختلف به کار رفته در ساخت و ساز های کشور آشنا کنند تا آن ها انتخاب هایی آگاهانه تر داشته باشند.

اما درباره کفسازی بتنی چگونه می توان از دو راهی که ذکر شد به معرفی این محصول پرداخت. این روش ها منحصر به شناسایی کفسازی بتنی نیست ولی ما در اینجا سعی می کنیم که این روش ها را منطبق با معرفی کفسازی بتنی پیش ببریم. روش اول این است که به طور انحصاری به معرفی آن محصول بپردازیم و از ویژگی ها و خصوصیات ظاهری و یا مقاومتی آن بگوییم. چنانچه در نوشته های معطوف به کفسازی بتنی چنین کردیم.

سرعت بالای اجرای کفسازی بتنی

اما راه دوم در معرفی کفسازی بتنی مانند دیگر مواد و سازه های ساختمانی راه مقایسه است. مقایسه یکی از بهترین راه های آشنا شدن با یک محصول است. چرا که می تواند نقاط قوت و ضعف این محصولات را در کنار یکدیگر قرار داده و آن ها را با هم ملاحظه کند و به این ترتیب انتخابی هم که صورت می گیرد، مطمئن تر خواهد بود.

بنابر آنچه در مقالات هنزا در مورد کفسازی بتنی داشته ایم، می توانید ببینید که برخی از این نوشته ها صرفا به مقایسه خواص کفسازی بتنی با خواص سایر محصولات و متریال هایی می پردازد که به عنوان کفپوش به کار گرفته می شوند و یا می توانند به کار گرفته شوند. مثلا می توان این مقایسه را از جهت زیبایی شناختی به کار برد و بررسی کنیم که آیا استفاده از کفسازی بتنی جلوه بصری بهتری به محیط ارائه می کند یا دیگر کفپوش های رقیب.

یا مثلا اگر کفسازی بتنی در معرض مواد آلوده کننده و یا نور آفتاب قرار بگیرد به مقدار بیشتر و در زمان کمتری ممکن است رنگ خود را از دست بدهد و یا دیگر مواد پوشاننده کف؟ این مقایسه ها از این جهت لازم است که شاید برخی ویژگی ها باشد که نه در کفسازی بتنی و نه در پوشش کف توسط دیگر محصولات، هیچ کدام حالت ایده آل و صد در صدی نداشته باشند، از این رو برای این که یکی از آن ها را گزینش کنیم باید ببینیم که کدام یک از این کف ساز ها دارای ویژگی های مثبت بیشتری هستند.

در اینجا به یکی از کمیت هایی که می توان به وسیله آن مقایسه خوبی میان کفسازی بتنی و دیگر انواع کفسازی ها انجام داد، اشاره می کنیم. این کمیت سرعت اجرا می باشد. که همان طور که می دانید از لحاظ صرفه جویی در انرژی و همچنین صرفه جویی در مصارف اقتصادی سرعت اجرا جزو کمیت های اساسی است که کفسازی بتنی با سرعت اجرای حدود پانصد متر مربع در هر روز آمار بسیار خوبی دارد.

اگر به دنبال اجرای سریع و با کیفیتی برای کفسازی بتنی محیط مورد نظر خود هستید می توانید با کارشناسان هنزا تماس بگیرید تا محصولی مانند آنچه در صفحه کفسازی بتنی هنزا موجود است را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *