گفته شد که سه روش برای آنکه بتوانیم توسط الیاف و فیبرهای شیشه ایران GFRC / ایران GRC را تقویت کنیم وجود دارد. یکی از روش ها را در نوشته “تسلیح سه بعدی تصادفی ایران GFRC / ایران GRC” بررسی کردیم که می تواند به تسلیح بتن ما بینجامد. اما باید توجه داشته مه در روش مذکرو، این مسئله وجود داشت که نیاز به الیاف  زیادی داشتیم، چرا که تنها درصد کمی از الیاف هستند که می توانند در جهت مورد نظر ما قرار بگیرند. و باید از الیاف بیشتری در ساخت این محصول بهره برد تا آن مقدار کافی الیاف را داشته باشیم.

اما سطح دوم کار تسلیح تصادفی دو بعدی است. در این سطح از تسلیح بتن و ساخت ایران GFRC / ایران GRC بتن به قالب هایی اسپری می شود که در آن ها با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مجهز و پیشرفته، همزمان فیبرهای شیشه در ابعاد مشخص و یکسان بریده می شود و همزمان با اسپری کردن بتن به مخلوط ایران GFRC / ایران GRC افزوده می شوند.

روش دو بعدی تصاوفی تسلیح ایران GFRC / ایران GRC

اسپری کردن ایران GFRC / ایران GRC بهترین مثال برای این روش از تسلیح است. در این روش حدود 30 الی 50 درصد از فیبرهای شیشه به صورت بهینه و در راستایی که مد نظر ما است جهت گیری می شوند. این درصد همچنین می تواند به وسیله قرار دادن لایه های نازک پشتیبان و تراکم هر لایه قابل دسترسی است. این روش از ساخت ایران GFRC / ایران GRC نسبت به روش سه بعدی گفته شده بسیار موثرتر است.

این شیوه در ساخت ایران GFRC / ایران GRC برای هم اینکه پوشش پشتیبان به صورت دستی و یا به وسیله اسپری ساخته شود، پیشنهاد می گردد. همچنین بریده شدن فیبرها در اندازه های برابر نیز کمکی است در راستای یکنواختی ایران GFRC / ایران GRC تولیدی که می توانید آن را با توجه به محصول مد نظر خود از طریق مشورت با کارشناسان و متخصصان هنزا به دست آورید. و نمونه هایی همچون آنچه در صفحه ایران GFRC / ایران GRC هنزا ارائه شده را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *